Micro SD probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars93

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hallo allen,

Ik heb een probleem met een Micro SD kaart van Kingston. Ik mocht hem lenen van m'n vader voor de vakantie om hem in m'n nieuwe Samsung U900 te doen en wilde er daarom alvast wat bestandjes van m'n oude mobiel op zetten. Toen ik hem via een verloopstuk in de computer deed werd hij niet gezien door de computer. Na een paar keer in en uitsteken heb ik 'm uiteindelijk in mijn mobiel gedaan om de bestanden met een datakabel over te zetten. Driver voor mobiel geïnstalleerd en kaart in mobiel gestoken. Toen kreeg ik de melding dat er op de kaart een ongeldige bestandsindeling stond en dat hij moest worden geformatteerd. Toen ik dit deed kreeg ik tijdens het formatteren een foutmelding. Uiteindelijk heb ik de kaart teruggegeven aan m'n vader, maar nu werkt de kaart ook in zijn mobiel niet meer, hier krijgen we de melding niet toegestaan als we hem via afbeeldingen willen openen:confused:

Heeft iemand een oplossing??

Bij voorbaat dank,
Groet,
Lars

Is het een Micro SD kaartje van 4GB of hoger?
Dan heet het namelijk SDHC (High Capacity) en die werkt niet altijd in alle apparaten.
Ik heb hetzelfde gehad.
Wat was de foutmelding die je tijdens het formateren kreeg te zien?

Is het een Micro SD kaartje van 4GB of hoger?
Dan heet het namelijk SDHC (High Capacity) en die werkt niet altijd in alle apparaten.
Ik heb hetzelfde gehad.
Wat was de foutmelding die je tijdens het formateren kreeg te zien?

Nee, hij is 1GB groot, de foutmelding was "Toegang geweigerd".

Groet,
Lars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan