micro sdkaart is tegen schrijven beveiligd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilbappe

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
hallo,

ik heb hier een micro sdkaart liggen waar ik nog fotos op heb staan

als ik dat ding in mijn pc stop met een adapter

geeft die aan dat hij tegen schrijven beveiligd is

dat schuifje aan de zijkant staat goed

in schijf beheer ziet die hem niet staan (geen medium) geeft die aan

en als ik hem in mijn nokia stop moet ik een wachtwoord in voeren die in niet weet

weet iemand hoe ik dit op kan lossen

mvg jeffrey

Hallo Hilbappe. Is het SANDISK. Dan deze workarround proberen. Het is wat met die dingen he. klikje

hallo.

Nee het is geen sandisk het is een kaartje van nokia en de andere is merkloos.

als ik hem in mijn nokia stop moet ik een wachtwoord in voeren die in niet weet
HEB je ooit een wachtwoord op die SD-kaart ingesteld toen je 'm ooit in de nokia gestopt hebt?
Indien ja, dan is dat de verklaring waarom je er nu niets mee kunt (niet op de nokia omdat je het wachtwoord niet weet, niet op de pc omdat het beveiligd is).

Zie ook deze discussiedraad.
Dus als je er ooit een wachtwoord op had gezet vanuit je Nokia, dan kun je het ding net zo goed weggooien, zo lijkt het.

Tijs.

ik heb ooit volgens mij een stukje software ingeinstalleerd. en toen is er volgens mijn een wachtwoord mee gekomen. ik heb zelf nooit een wachtwoord ingesteld

Als je denkt dat het aan die software ligt, dan ziet het er slecht uit, vergelijkbaar met dat Nokia wachtwoord verhaal.

Tijs.

als ik hem formateer met een bepaald software en dan de fotos terug haal met een ricovery
want met schijfbeheer lukt het niet

Lijkt me niet dat dat gaat lukken: Ik neem aan de bestanden zelf ook versleuteld zullen zijn. Proberen kan altijd (zeker als je nu geen idee meer hebt hoe je toegang kunt krijgen en er dus blijkbaar geen alternatieven zijn).

Tijs.

okee maar hoe zou ik hem kunnen formateren.
want via schijfbeheer wil niet.

Ja maar je hebt een wachtwoord probleem. :(

Het wachtwoord wordt opgeslagen in de telefoon en je hoeft het niet opnieuw in te voeren zolang je de geheugenkaart in dezelfde telefoon gebruikt. Wanneer je de geheugenkaart in een ander apparaat gebruikt, wordt je wel om het wachtwoord gevraagd. :(

Laatst bewerkt:
als ik mijn nokia aan zet moet ik een wachtwoord in vullen

dan word hij volgens mij niet opgeslagen op mijn gsm

Welke nokia is dat ben je al op de site van Nokia geweest voor probleem oplossingen. :(

ik had nokia al gemail die zeggen dat alleen formateren helpt

maar dan ben ik alle fotos kwijd

ik ben nu via mijn nokia aan het formateerd maar volgens mij werkt dat niet vanmorgen 11 uur aan gezet is nu nog al bezig en het balkje blijf op 0 % staan
het is een nokia C7

mvg jeffrey

ja dat is mijn gsm

ik kan bij nokia niet echt iets vinden wat tot een oplossing komt

misschien naar een nokia winkel gaan maar weet niet waar die zitten

mvg jeffrey

het is me gelukt op 1 geheugen kaartje te formateren via mijn nokia nu hopen dat ik nog wat fotos terug kan krijgen

Dat is een moeilijk verhaal als je geformatteerd hebt, maar je bent toch bezig. Kansje. Klikje

Ik geef geen garantie he.

Heb je nog meer kaartjes je zegt 1 geheugen kaartje???? Nou ja, een deel is in ieder geval gelukt. Succes he.

is geen 1 foto terug gekomen

het andere geheugen kaartje kan ik niet in komen

heeft iemand nog een mogelijkheid op
telefoon geheugen te recoveren

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan