MICRO sim

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Hallo,

Ik heb de s4 gekocht, en daar past alleen een micro sim in. Ik heb als provider Medion Mobile, omdat ik toch bijna nooit sms of bel (want, internet ^^).
Even gezocht, alleen op de belgische medion site was info: bellen voor gratis sim.
Gebeld, blijkt het in NL 9,- te kosten. Beetje duur, want toen ik de sim kocht was die 10,- met 15,- beltegoed.

Ik vond op het internet een soort template om er zelf een microsim uit te knippen, iemand ervaring met de risico's?

Of iemand met een andere oplossing?

Bedankt :)

Hallo

"Ik vond op het internet een soort template om er zelf een microsim uit te knippen, iemand ervaring met de risico's?"

Dit werkt .... gebruik een heel scherp breekmes , stanleymes o.i.d.

Bevestigen om het nogied snijwerk uit t voeren d.m.v. dubbelzijdige tape.

Snij eerst de kleine stukjes , dan pas de grotere

Risico ---> defekte simkaart.

Indien je dit voorzichtig doet , moet dit haalbaar zijn.

Je kunt zo'n tang kopen ... beetje duur voor eenmalig gebruik.

Veel telefoonwinkels bezitten zo'n tang .... of deze een kaart van de concurrentie zullen willen knippen ???

Peter

Ik ga daarvoor altijd even naar de Media Markt, daar doen ze het gratis :)

Beste Martijn12321,

Ik ben het met VDK_P eens. Het is goed te doen indien je het voorzichtig doet.

Je moet er in ieder geval voor zorgen dan de chip die op je simkaart zit niet
beschadigd.

Succes.

Groet Neuz

als je naar de dichtstbijzijnde winkel gaat waar ze telefoon spullen enzo verkopen dan doen ze dat meestal gratis voor je

Daantje3, ben bij de mediamarkt geweest en deden ze idd! Zo gepiept, gaven ook 'restje' terug zodat ik hem ook weer als normale sim kan gebruiken. Heel erg bedankt (ook de andere helpmijers :) )
Wel een beetje raar, dat ze een simkaart 'groot' maken door er plastic omheen te doen, om er jaren later achter te komen dat het ruimte kost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan