Micro-Star mdel MS-5340

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandjee

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Hallo

Ik heb een Micro - star model Ms-5340 (of 6340, heel onduidelijk, maar ga uit van 5340)

Deze werkt opzig perfect, maar er zit een audio-kaart ingeboud en ik heb de software hier niet voor...

Kan deze ook nergens vinden ook niet op de site van Micro-star.

Wie kan mij hier mee helpen?????

Groet Bas

Audio on board moet je installeren vanaf de moederboard cd. Daar staan de drivers

Geplaatst door Bandjee
Hallo

Ik heb een Micro - star model Ms-5340 (of 6340, heel onduidelijk, maar ga uit van 5340)

Deze werkt opzig perfect, maar er zit een audio-kaart ingeboud en ik heb de software hier niet voor...

Kan deze ook nergens vinden ook niet op de site van Micro-star.

Wie kan mij hier mee helpen?????

Groet Bas

Et is wel de MS-6340. Van 5340 is helemaal niks nadda noppes over te vinden. Het moederbord is van MSI.

Hier staat alle info van je moederbord, incl. geluidskaart-type:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=131&MODEL=MS-6340M

Tip :

download het programmaatje Msi Live Monitor bij MSI en het progje "kijkt" periodiek (bijv. 1x per maand) naar de "fabriek" van MSI in Taiwan of er een nieuwe driver voor je mobo is en eventueel nieuwere software voor alle andere componenten van MSI (hardware en/of drivers).

Het progje toont je welke versies je NU hebt en welke nieuwere versies in de "fabriek" voorhanden zijn. Met 1 muisklik haal je ze binnen.

De grap van dit progje is dat je zelf geen typenummers van mobo / geluidskaart / videokaart etc. etc. hoeft te weten: het progje "diagnosteert" je pc en geeft je precies een voor jouw pc op maat gesneden advies en wat nog belangrijker is: het WERKT ook nog. Er zijn meerdere fabrikanten die een dergelijke service bieden maar bij lang niet allen werken dit soort online progjes naar behoren en zeker niet bij biosupdates.

Ik heb middels het progje 1x online het bios geflasht en het werkte perfect.

Ik heb geprobeert de driver te downloaden maar stopt steeds bij 18% en loopt dan vast.... :-(

bedoel je de audiodriver(s) en / of het progje dat ik noemde ?

eigelijk allebij.....

audio drivers doen het niet, ik bedoel wil hem niet instaleren hij slaat vast bij 18%...

en dat proggie kan ik niet vinden op de site....

groet Bas

download dat progje maar en vergeet even de geluidsdriver(s). Als je dat progje hebt gedownd en geinstalleerd, geeft 't zelf aan OF en zo ja. WELKE (geluids) driver je NU hebt en welke eventueel voorhanden is (nieuwer).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan