Microfoon doet het niet=S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shadowdemon

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Sinds vanmiddag doet mijn microfoon niet meer:confused:
Gister avond werkte die nog perfect en hij is niet kapot want ik had nog een andere op mijn pc aangesloten en die werkte wel:confused:
Hij speelt alle geluiden af die mijn pc maakt (msn, muziek, klikgeluiden) bij andere mensen maar als ik praat doet die niks:confused:
Ik heb de skype-test die staat owk ergens hier al gedaan maar die werkte niet:(
ik heb owk niks aan mijn settings verandert sinds gister dus drm ben ik zo verbaasd dat die het niet doet:confused:
Mijn audiokaart doet het owk nog steeds fatsoenlijk;)

Dus kan iemand mij helpen???:love:

Meschien moet je toch even bij de Audio settings kijken, meschien heeft je PC automatisch iets versteld. Hopelijk is de vraag nu opgelost.

Hoe vind je de audio settings:

Start > Configuratiescherm > Spraak Geluid en Geluidsapparaten > Spraak.

Laatst bewerkt:
Shadowdemon zei:
Sinds vanmiddag doet mijn microfoon niet meer:confused:
Gister avond werkte die nog perfect en hij is niet kapot want ik had nog een andere op mijn pc aangesloten en die werkte wel:confused:
Hij speelt alle geluiden af die mijn pc maakt (msn, muziek, klikgeluiden) bij andere mensen maar als ik praat doet die niks:confused:
Ik heb de skype-test die staat owk ergens hier al gedaan maar die werkte niet:(
ik heb owk niks aan mijn settings verandert sinds gister dus drm ben ik zo verbaasd dat die het niet doet:confused:
Mijn audiokaart doet het owk nog steeds fatsoenlijk;)

Dus kan iemand mij helpen???:love:
Met alle respect, maar dit is een raadsel.
Je zegt dat hij niet stuk is, want je hebt een andere geprobeerd en die doet het wel, watte?:rolleyes:
Hij speelt alle geluiden af die mijn PC maakt.......... Sinds wanneer speelt een microfoon geluiden af?(het kan wel, maar niet echt goed voor je mic)

Zou je het nog een keer willen uitleggen, want ik kan hier geen chocola van maken?:D

Ik heb een andere microfoon op mijn pc aangesloten die deed het niet terwijl die het wel moet doen
En ik heb mijn mic op een andere pc aangesloten en daar deed die het wel
Hij speelt de geluiden af van msn, muziek en andere dingen op praatprogramma's dus er komt geen geluiden uit maar als ik met iemand wil praten hoort die alles wat afspeelt op mijn computer maar niet mijn stem
Ook klikjes en foutmeldinggeluidjes speelt die daar op af
Maar ik kan niet praten via mijn microfoon of een ander op mijn pc
Zo beter?

Laatst bewerkt:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niet veel van.

Maar wanneer jij MSN hebt aanstaan, hoort degene aan de "andere kant" WEL al jouw PC geluiden, maar NIET wat jij zegt in de microfoon?

ja hij hoord de geluiden die mijn pc maakt
net als of mijn pc denkt dat hij de microfoon is:confused:
maar alles wat ik in mijn microfoon zeg komt neit door

En heb je dat sinds kort?
Is er iets veranderd in je PC door jezelf of iemand?

niemand heeft in de tussentijd dat ik aan de computer zat tot aan het probleem aan de computer gezeten en ikzelf heb owk niks verandert

Dacht al dat je ook al problemen met je toetstenbord had. Is geen Nederlands toch.

Tja, wat er met je geluidskaart aan de hand is weet ik niet, maar ik heb zo het idee dat de geluidskaart uit eigen beweging een aantal kanalen heeft omgedraaid.
Heb er echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit meegemaakt, zeker niet asl je zeker weet dat je niets hebt veranderd of hebt laten rommelen aan je PC.
Het simpelste lijkt me om alles van je geluidskaart even te verwijderen, opnieuw opstarten en dan de drivers opnieuw te installeren.
Kijken of dat effect heeft.

ik heb een systeemherstel gedaan en nu werkt die weer
er was waarschijnlijk een setting ergens verkeerd (terwijl ik niks gedaan heb:confused: )
misschien heeft de computer het automatisch verandert

dus als je een probleem hebt wat niet wilt oplossen en je denkt dat het aan settings ligt doe een systeem herstel:cool:

nog bedankt voor de inzet om mij te helpen:love:

Een systeemherstel is voor mij het laatste wat ik zou doen.
Ik zou benieuwd blijven hoe het kan.
Wanneer het de volgende keer weer gebeurd sta je voor het zelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan