Microfoon doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hoi ik heb een dell optiplex gx520, en mijn microfoon doet het niet, ik snap het niet meer. Alles is keurig netjes geinsalleerd... en alles behalve mic doet het niet, er staat windows 7 op mijn pc.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Met vriendelijk groet,
Onder

Heeft de microfoon het wel gedaan of gaat hier om een nieuwe installatie?
In geval het laatste , is deze laptopWIN7 compatible en levert Dell alle drivers zoals gebruikelijk?

32/64bits?

Ik heb deze pc gekregen van een vriend, het is een 64 bits besturingsysteem. Hij zou het gewoon moeten doen toch? Ik bedoel ik heb wel gewoon geluid...??

Nee, zo werkt het niet!

Dit is al een pc van enkele jaren terug. Ook niet afgeleverd met Win7.
Dan moet je altijd controlern bij de fabricant bijv. of alle drivers voor Win7 voor handen zijn.
Die zag ik namelijk niet of ik moet niet goed gezocht hebben.
Als ze niet aangeboden worden, kan je problemen hebben bij het vinden van de drivers.

Ook kan je controleren of ALLE hardware wel Win7 compatible IS met de MS-proof.

Stond dus ook Win7 op en werkte toen alles of heb je het er nu zelf opgezet?

Laatst bewerkt:
Ik heb hem zo gekregen , er zat al windows 7 ultimate op, ik heb naar niks gekeken... en nu?

Ik heb nergens een melding dat er iets niet is geinstalleerd... En de instellingen heb ik aangepast zoals in die link staat, en nog steeds doet mijn mic het niet.:(

Informeer eens bij de gulle gever, want misschien is het probleem bij hem/haar bekend!

Nee probleem is ook niet bekent bij hem, ik heb trouwens geprobeerd om een geluidskaart erin te zetten, maar hij steekt van boven 4-5 cm uit... de kast kan dan niet dicht... het is een kleine rotkastje.. :(

Welke microfoon heb je eigenlijk?
Is deze ingebouwd of een losse?
Losse? Getest op andere pc?
Geschikt voor Win7?
Hoe sluit je de microfoon aan?
Juiste poort?

Welke microfoon heb je eigenlijk?
Is deze ingebouwd of een losse?
Losse? Getest op andere pc?
Geschikt voor Win7?
Hoe sluit je de microfoon aan?
Juiste poort?

Ik heb een paar microfoons geprobeert, ik sluit hem aan aan de voorkant van de kast, maar heb ook achterkant gebrobeert, het is een onboard geluidskaart, ik weet niet zeker dat het op windows 7 kan, maar waarom niet? Ik bedoel, ik had vroeger windows XP daar werkte hij wel op... (op me oude pc) Het is een micrfoon met een koptelefoon eraan, als ik muziek erop aansluit dat doet ie wel...

Ik heb mijn pc geformateerd, en nu staat er XP op.. ik heb geluidskaart drivers geinstaleerd...(alles geinstalleerd) maar mijn microfoon doet het nog steeds niet :S kan iemand me aub helpen :S

Nog een probleem, nu komt er alleen nog maar geluid uit mijn basbox, en niet meer uit mijn speakers...

Ik heb een wabcam van 10 euro met ingebouwde mic gehaald, die doet het wel... dankjewelvoorje hulp.

euhm ik heb een probleem met mn mic... het is geen microfoon IN de PC maar op een mengpaneel/versterker SMP 8.2 en de mic is een stageline ECM-140 volgens het opnameprogramma ( Samplitude studio MX) neemt ie me stem wel op maar ik hoor niets, mijn pc is van het type ACER aspire 7750G. wat moet ik doen?

FenixBaby,

Volgens mij heb jij een nieuwe vraag. (Nieuw topic?)
Deze staat al gemerkt als opgelost.

Even over jou probleem.
Speelt Samplitude wel ander audio prima af? (hoorbaar) Juiste uitgang gekozen in Samplitude?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan