microfoon doet ut niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
yooo

ik heb een MC200 PRENIUM MICROPHONE van TRUST (niet draadloos)
maar nu dee ik um in mijn computer en toen deed ie het neit... er zat ook geen cd rom bij ofzo weet iemand wat te doen??

Rarevent:cool:

in du rooie doen en je kan ook proberen door op rechts te klikken op het boxje links onder in de taak balk, en microfoon in te schakelen, als de microfoon er niet bij staat dan klikken op opties en dan op eigenschappen en dan vinkje bij microfoon zette, doet het op nemen ook niej dan rondje bij opnemen en vinkje bij microfoon te zetten, bij alle 2 volumen balk om hoog zetten, en hoopen dat ie het doet.

Hallo

Oesje .... oesje ..... vertaling a.u.b. .....

Zijn de korrekte drivers voor het motherboard wel geinstalleerd ???

Over welke p.c. spreken we???

Peter

En doet de rest van je geluid het wel?
Hier nog een linkje met info.

Oesje?? :D

kheb alles gelezen en geprobeerd maar hij doet het neit en als je bij dat gedoe voor opnemen ziet dan staat de microfoon er ook niet bij :(

kheb trouwes windows XP

Wat wil je met je mic doen. Bij software als bijv. messenger moet je het op een andere manier doen...

ja daar wil ik ut ook gebruiken maar ik heb ook programma music maker en daar wil ik ut ook gebruikuh

nou heb ik er nog een probleempje bij nou ja niet echt een probleem maar eerst als ik iets opnam (muziek) nam het op wat uit de boksen kwam.... maar dat doet het nu ook niet meer ik heb huuuuuulp nodig

Hoe ziet je apparaatbeheer eruit, is alles correct geïnstalleerd?

ja hallo ik ben niet zo'n mega computer nerd en mijn computer is nog heel nieuw dit jaar gekocht

Je hoeft ook niet een mega computer nerd te zijn maar geef gewoon aan wat je hebt gedaan of wat je zoal niet begrijpt.
Op die manier kunnen de mensen beter inspelen op het probleem welke jij hebt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan