Microfoon (dpvsetup.exe)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aciidownz

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Ik heb sinds kort na de instalatie van windows service pack 2 een groot probleempje met me microfoon, ik hoor nog wel geluid maar kan niks meer zeggen op Ventrilo, Msn en Teamspeak. Ik heb heel google doorzocht (bijna heel google) naar een oplossing maar het lukte niet echt. Ik heb een hardware test laten doen bij me configuratie scherm daar kreegn ik de fout melding

er is een fout opgetreden tijdens de isntallatie van DirectPlay voice Foutcode: 0x80004005.

Ik heb dat opgezocht op google en op microsoft. Ik heb de "oplossing" van microsoft al geprobeerd maar dat werkte niet, verder heb ik me geluidskaart drivers opnieuw geinstalleerd systeem herstel gedaan direct x opnieuw geinstalleerd en alles al goed gezet bij me volume regeling en niks werkte. Dus als iemand hier nog een idee heeft laat het me horen.

P.S ik heb me volume regeling nu zo ingestelld dat ik wel door me microfoon kan praten maar dan hoor ik me zelf terug en ik hoor de mensen op teamspeak horen mij ook praten maar ze horen dan ook de muziek die ik luister en das niet zo fijn. ik moet nu heel snel weg anders wordt me "mama" boos check jullie later homeis for life

Is je microfoon een onderdeel van een headset?

Is de microfoon in de achterzijde van de kast ingeplugd of in een frontaansluiting?

Is er behalve SP2 soms een geluids- of met geluid samenhangend programma ge-installeerd kortgeleden?

Je hebt alles al nagezocht, kijk toch even deze thread door. Staat misschien toch iets in waar je nog niet bij stilgestaan had?

Jah mij mic is onderdeel van mijn headset
en ik heb Gamecam kortgeleden geinstaleerd
en die mic is zeker goed ingeplugt en de dingen die in het topic beschreven stonden heb ik allemaal al gedaan

omg pwnz0r?

Jah mij mic is onderdeel van mijn headset
en ik heb Gamecam kortgeleden geinstaleerd
en die mic is zeker goed ingeplugt en de dingen die in het topic beschreven stonden heb ik allemaal al gedaan

Ik weet niet hoe je Engels is, maar op de site van Microsoft vond ik deze twee oplossingen.
De eerste moet gedaan worden in Eigenschappen voor geluiden en audioapparaten, Spraak, Geavanceerd onder Spraak afspelen, Prestaties en de twee schuiven helemaal naar rechts zetten.
De tweede oplossing is een aanpassing in het Register.

Danke schon

He thanks man de aanpassing in het register heeft het probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan