Microfoon en audigy2

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hoi

Ik heb een probleem met mijn audigy 2 geluidskaart en mijn USB mic !op Vista 32 premium.
Mij geluidskaart heeft geen usb aansluiting voor mijn microfoon!wat dus nu het probleem veroorzaakt ! ik gebruik een willekeurige usb aansluiting maar mic werkt dus niet ,het is goed geinstalleerd maar dat lijkt er niet op denk ik zelf ?!ik heb een audigy2 geluidskaart dus die op mobo geluidskaart gebruik ik niet !

Er zal wel een optie moeten zijn om mic via audigy2 geluidskaart te laten lopen via een vinkje ergens of zo ? weet iemand hoe ik dat zou moeten doen !?

Alvast erg bedankt

Mikey

Heb je je pc aangeschaft met windows vista prem? of heb je hem zelf geupgrade?

Hoi

Hij doet het nu opeens wel!!? alleen pc loopt helemaal vast ! elke keer als ik mic kies bij msn en ik kies volgende loopt pc helemaal vast !???ik heb het zelf geupgrade vista premium.

Mikey

vastlopen heb ik zelf ook al gehad, inderdaad toen ik bij de microfoon kwam. Weet niet meer wat ik toen heb gedaan. Maar aangezien je zelf hebt geupgrade zou ik de goede drivers van je geluidskaart eens downloaden en installeren.

Het zijn de juiste ,,heeft zelf een programma om te update dus dat zit ook wel goed ,,msn is nu weer eens probleem !?

Bedankt voor je snelle reactie .!!

Mikey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan