microfoon en MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico32

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Ik heb een logitech webcamera pro 4000 Werkt prima als webcam ook met geluid Een video gemaakt die ik later zelf afspeel werkt prima (geen MSN wordt dan gebruikt)
Maar bij MSN werkt het geluid niet Msn is een tijd bezig met verbinding maken geeft antwoord "verbinding gemaakt"maar de andere kant hoort mijn niet.
Wat doe ik fout Het beeld werkt 2 zijdig prima

Dan moet je waarschijnlijk bepaalde poorten in je router openzetten, welke poorten dit zijn moet je ff zoeken op google

ik vind het griezelig om aan de poorten van de router te komen afgezien van het feit dat ik niet weet hoe het moet. waar vind je ze zo iets op google. en welke risico's zitten daar aan.
Mijn correspondenten via msn hebben dezelfde webcam en hebben geen problemen via msn met anderen. Maar ze werken niet over een router. Waarshijnlijk zit daar toch het probleem

ja een vriendin van mij heeft dat ook, je moet gewoon elke keer als je zo'n gesprek wilt beginnen even je computer "open zetten".

Het kan ook liggen aan dat je windows 98 hebt, dan moet je gewoon aan de gene aan de andere kant vragen of diegene op "audio" wilt klikken, of je moet via het plaatje van je gesprekspartner, bij het pijltje en dan bij "geluid toevoegen bij dit gesprek"

zo werkt het bij mij altijd

webcamprobleem met MSN

Ik gebruik XP, maar ik kan niet altijd bij de router komen om daar aan de poorten te zitten.
De gesprekspatner vragen om te beginnen met het het audiocontact werkt ook niet: Er wordt een verbinding tot stand gebracht en even later krijg ik bericht dat het audiogesprek is beëindigd, zonder dat iemand iets gedaan heeft

webcam probleem met MSN

Mijn maat heeft wat aan de poorten gedaan. Ik kan nu een een audio-verbinding met curacao tot stand brengen, maar er doet zich iets vreemd voor. Ik kan de andere kant goed verstaan, maar mijn woorden komen veel later over (tientallen seconden) een gesprek is niet goed mogelijk. Men zegt mij dat dat in curacao vaker voorkomt VREEMD?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan