Microfoon Headset "kapot" maar wel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankiel93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hoi,

Ik heb een Creative HS-300 en gisteren ging ik even mijn microfoon testen. Opzich werkt hij prima maar hij pakt mijn stem niet meer. Het geluid werkt nog alleen de microfoon niet meer. Kabeltjes allemaal nagekeken. Hardware klopt allemaal. Wat zou dan het probleem kunnen zijn?

Bijvoorbaat dank.

Frank

microfoon stuk....

als je niet technisch bent........nieuwe kopen.
ben je wel technisch...dan neem je een multimeter en ga je alles nameten.
kabeltjes stekkers en microfoon.
tot je het defect gevonden hebt.
dan ga je naar de elektronica winkel en koopt daar de vervanger voor het defecte onderdeel.
weer aansluiten en het werkt weer.

Heb je ook gekeken naar het volume van je microfoon? Dit is ook in te stellen via je computer... ik dacht namelijk ook wel eens dat mijn microfoon kapot was maar toen stond hij op de volumemixer uitgeschakeld.:o

TS geeft aan dat hardware alles klopt.....dan mag je er vanuit gaan dat er nergens iets gedemd staat.

Alle settings kloppen. Ik kijk nog wel een keer of ik er niet een ben vergeten:)

EDIT: Hij werkt nu maar heel krakiger en moet hard schreeuwen. Wat kan daar het probleem van zijn?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het mag maar anders denken sommige al dat ze het gelezen hebben:

Hij werkt nu maar heel krakiger en moet hard schreeuwen. Wat kan daar het probleem van zijn?

Kabelbreuk waardoor hij de enekeer wel half connectie maakt de andere keer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan