Hallo allemaal
ik heb een probleem met mijn microfoon!
Ik heb een headset Creative Fatality, maar de microfoon werkt niet.
Ik heb al gecontroleerd of hij in de juiste poort steekt en dit klopt (de rode plug in het rode gaatje, de groene in het groene)
Nu is het rare wel, ik krijg wel geluid uit mijn headset? enkel als ik wil praten werkt hij niet.
Enig idee hoe dit komt?
Mijn computer gebruikt: Realtek HD Audio Manager voor deze spullen, als ik hem insteek komt erop vraagt hij welk apparaat ik heb aangesloten.
dan heb ik de keuze uit:
- Lijningang
-Microfooningang
-Hoofdtelefoon
-Lijnuitgang
-Achterluidsprekeruitgang
-Centrum-/Sibwooferuitgang
-Uitgang voor zijluidsprekersµ
Ik heb uiteraard gewoon Microfoon ingang gepakt, maar toch werkt hij niet?
Iemand een idee hoe dit komt? en waar ik eventueel nog eens iets moet verandere?
Mijn PC draait trouwens nog op XP, maar dat is geen probleem want hij heeft daarvoor nog gewerkt, maar na het formateren doet hij het dus niet meer
Groetjes, Cheo
ik heb een probleem met mijn microfoon!
Ik heb een headset Creative Fatality, maar de microfoon werkt niet.
Ik heb al gecontroleerd of hij in de juiste poort steekt en dit klopt (de rode plug in het rode gaatje, de groene in het groene)
Nu is het rare wel, ik krijg wel geluid uit mijn headset? enkel als ik wil praten werkt hij niet.
Enig idee hoe dit komt?
Mijn computer gebruikt: Realtek HD Audio Manager voor deze spullen, als ik hem insteek komt erop vraagt hij welk apparaat ik heb aangesloten.
dan heb ik de keuze uit:
- Lijningang
-Microfooningang
-Hoofdtelefoon
-Lijnuitgang
-Achterluidsprekeruitgang
-Centrum-/Sibwooferuitgang
-Uitgang voor zijluidsprekersµ
Ik heb uiteraard gewoon Microfoon ingang gepakt, maar toch werkt hij niet?
Iemand een idee hoe dit komt? en waar ik eventueel nog eens iets moet verandere?
Mijn PC draait trouwens nog op XP, maar dat is geen probleem want hij heeft daarvoor nog gewerkt, maar na het formateren doet hij het dus niet meer
Groetjes, Cheo
Laatst bewerkt door een moderator: