Microfoon probleem met skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartigol

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Beste mensen,

Sinds kort doet mijn microfoon het niet meer in skype. In eerste instantie kwam ik erachter dat als ik skype startte dat automatisch "dempen" werd aangevinkt bij mijn microfoon in mijn volumeregeling. Nu heb ik dat weten te verhelpen maar de microfoon doet het nog steeds niet. In Windows werkt ie wel gewoon. Het is een tamelijk simpele headset, een trust primo maar hij heeft altijd prima gewerkt. Op de site van Trust staat dat ik er gee drivers voor nodig heb dus daar kan het ook niet aan liggen, volgens mij. Wie kan me helpen? Ik ben net naar België verhuisd en ik zou heel graag met vrienden en familie in Nederland blijven communiceren. Alvast bedankt!

Hoi

Heb je je microfoon wel ingesteld in skype?
Kan zijn dat je meerdere microfoon ingangen op je computer hebt.
En dat de juiste microfoon niet geselecteerd staatin skype.

Bedankt voor je reactie. Volgens mij staat ie inderdaad niet ingesteld. Hij staat op Realtek AC97 Audio, ook als mijn headset niet is aangesloten. Ik kan echter niets anders selecteren. De koptelefoon van de headset doet het dan wel weer zonder dat ik die kan selecteren. Maar, hoe kan ik die microfoon instellen?

Je moet in Skype naar extra>instellingen>geluidsinstellingen daar moet je je microfoon kunnen instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan