Microfoon probleem URGENT Help hard nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

timbooo1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Hallo allemaal tim hier

Ik heb dus weer een vraagje ik hem sinds kort een webcam+ Microfoon erin gebouwd.
Alleen nu wil ik mijn Externe Microfoon omdat mensen klagen over de slechte kwaliteit van het geluid.
Nu heb ik die dus weer in geplugged alleen Neemt deze niet meer op Het is een Trust MC-1300 Microfoon

Dus als iemand een suggestie heeft Dank u wel

PS: ik heb geprobeerd met Hd audio configuratie en normale configuratie dus dat hielp niets
Mijn OS Windows 7

Hallo allemaal tim hier

Ik heb dus weer een vraagje ik hem sinds kort een webcam+ Microfoon erin gebouwd.
Alleen nu wil ik mijn Externe Microfoon omdat mensen klagen over de slechte kwaliteit van het geluid.
Nu heb ik die dus weer in geplugged alleen Neemt deze niet meer op Het is een Trust MC-1300 Microfoon

Dus als iemand een suggestie heeft Dank u wel

PS: ik heb geprobeerd met Hd audio configuratie en normale configuratie dus dat hielp niets
Mijn OS Windows 7

Heb je de driver voor je microfoon geinstalleerd ?
Met de audioinstellingen kun je heel veel klooien en ook uitzetten + wisselen. Kijk hier nog eens goed naar.

Suc6 :thumb:

Sorry @RDCMrT, ik moest even lachen om je reactie. Driver voor de microfoon? Microfoon is doorgaans gewoon een microfoon duh die je aansluit d.m.v. een 3.5mm plug. Hiervoor dien je dus de geluidskaart geinstalleerd te hebben.

@timbooo1,

Heb jij niet zo'n functie in je HD Configuratiescherm staan?:

4bf08a3d7ab34-Untitled.png

Mijn Trust microfoon vind 't nodig om pas dingen op te nemen (op een normale volume), zodra de boost op +30db staat. Wellicht neemt je microfoon dan wel wat op?

Zo niet:

Start -> Config. scherm -> Geluid -> tablad Opnemen:

4bf08abfe9433-Untitled.png

Staat Microfoon op ingeschakeld?

*proest* inderdaad, wat een achterlijke opmerking van mezelf.

Mijn excuses ;)

Sorry @RDCMrT, ik moest even lachen om je reactie. Driver voor de microfoon? Microfoon is doorgaans gewoon een microfoon duh die je aansluit d.m.v. een 3.5mm plug. Hiervoor dien je dus de geluidskaart geinstalleerd te hebben.

@timbooo1,

Heb jij niet zo'n functie in je HD Configuratiescherm staan?:

4bf08a3d7ab34-Untitled.png

Mijn Trust microfoon vind 't nodig om pas dingen op te nemen (op een normale volume), zodra de boost op +30db staat. Wellicht neemt je microfoon dan wel wat op?

Zo niet:

Start -> Config. scherm -> Geluid -> tablad Opnemen:

4bf08abfe9433-Untitled.png

Staat Microfoon op ingeschakeld?

Bedankt voor jullie antwoorden maar ja ik heb alles zo staan als jij dat hebt in geschakeld en boost 30.0 Db maar hij neemt niets op

Sorry wil dit toch echt even kwijt.

Je zet in je onderwerp in CAPS-LOCK de tekst URGENT, meteen reageren er leden, maar vervolgens reageer JIJ pas DRIE dagen later.
Dan vindt ik urgent niet echt aan de orde. Beetje jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan