Microfoon probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter NxM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NxM

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Ik heb een microfoon waarmee ik met andere mensen praat, die mensen kan ik allemaal duidelijk verstaan, maar ze kunnen mij neit duidelijk verstaan, ze horen een soort ruis erbij alsof ik die mic bijna in mijn mond heb, ik heb een oudere en nieuwere mic geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Weten jullie misschien wat de oorzaak / oplossing is?

je hebt toch niet toevallig dempen van de microfoon aanstaan.

Heb je toevallig het volume van je microfoon heel laag staan?

Kun je zien door op het geluidicoontje te klikken bij de systeemklok rechts onderin.

GLGriffioen zei:
Heb je toevallig het volume van je microfoon heel laag staan?

Kun je zien door op het geluidicoontje te klikken bij de systeemklok rechts onderin.

nope, staat gewoon goed

Is dit een algemeen probleem of alleen wanneer je een bepaald programma gebruikt (bijvoorbeeld Skype, Netmeeting of Yahoo messenger) ? Bij een aantal programma's moet/kun je dit ook softwarematig instellen. Misschien een beetje raar dat ik dit zo vraag, maar omdat je aangaf dat je wel kunt ontvangen, maar niet goed verstaanbaar bent denk ik zelf namelijk aan een software probleem/instelling :confused: .

GLGriffioen zei:
Is dit een algemeen probleem of alleen wanneer je een bepaald programma gebruikt (bijvoorbeeld Skype, Netmeeting of Yahoo messenger) ? Bij een aantal programma's moet/kun je dit ook softwarematig instellen. Misschien een beetje raar dat ik dit zo vraag, maar omdat je aangaf dat je wel kunt ontvangen, maar niet goed verstaanbaar bent denk ik zelf namelijk aan een software probleem/instelling :confused: .

Ik gebruik altijd Ventrilo 2.1 om met andere mensen te praten. Mijn MIC is van Creative en ik heb C-Media onboard geluidskaart drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan