microfoon te zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Ik maak gebruik van een moederbord (asus) met een ingebouwde geluidskaart. Alles werkt, maar wanneer ik de microfoongebruik is het signaal erg zwak. Ik moet de microfoon bijna in de mond nemen. Ik heb al een nieuwe headset gekocht met microfoon en deze heeft het ook, helaas. Ik vermoed dat het aan een instelling ligt. Het volumeregeling voor opname staat al op z'n hardst. De mensen met wie ik skype hoor ik wel, maar zij mij dus heel erg slecht.

Configuratiescherm--->Geluiden en audioapparaten--->Audio--->Afspelen van geluid--->volume--->Opties--->eigenschappen--->opnemen
--->ok--->opties--->geavanceerde volume regelingen--->geavanceerdklikken--->microfoonversterking aanvinken

--->opties--->geavanceerde volume regelingen--->geavanceerdklikken--->microfoonversterking aanvinken

Geavenceerde volume regelingen is bij mij in schaduwkleur en daarom niet te benaderen.

ik begrijp het niet

Ik heb ook last van het probleem en ik probeerde het te regelen maar waar kan ik opties vinden, en moet ik via het configuratiescherm geluid doen want geluid + audioapparaten
Kunnen jullie me helpen want ik ben te einden raad =(

@vogelbekbeer

Graag je eigen vraag stellen, reageren op een topic uit 2005 is niet relevant meer.
Topic gaat ook op slot.

Btw welkom op helpmij.nl:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan