microfoon te zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

T3ddy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Hallo,

ik heb een probleem dat me microfoon te zacht is in teamspeak(2). Nu kan ik me output wel helemaal omhoog gooien tot max dat ik beter verstaanbaar ben maar dan versta ik andere behoorlijk slecht. Beetje blik/kraak geluid zeg maar. en dus op normale output ben ik niet meer verstaanbaar.

Heb de geluid opties van de microfoon op 100 staan en microfoonversterking aan in het configuratiescherm. Volume mixer staat ook op 100.

Wat gegevens van me pc:

- Windows Vista Home Premium.
- Creative HS-390 headset.
- Geluidskaart Sweex 7.1.
>>>> Driver: C-Media PCI Audio Device. ( van installatie cd-rom)

Ik had destijds in windows xp geen problemen met de hs in teamspeak. Of is de headset toch te slecht?? Nou ik weet het niet meer hoop dat ik hier wat meer te weten kom:rolleyes:

Alvast bedankt,

Roy

Laatst bewerkt:
Tip: Ik weet niet waar/bij wie je op de TS server zit, maar er is nu ook TeamSpeak 3, welke echt veeeeeeeeeeel beter is qua geluid.

Gebruikte zelf ook TS2, ook Vista, maar nooit problemen gehad met te zacht geluid...
En is het alleen bij TS, heb je je mic ook ergens anders al getest?? Het kan ook zo zijn, dat het inkomend geluid van de anderen op TS te zacht staat....

Suc6

Driver geupdate maar dat is het probleem ook niet.
en TS3 server heeft me vriend nog niet. Moet die nog op overgaan:)

Denk dat het wel eens aan me mic kan liggen, zal zelf nog even wat actie ondernemen door de mic ergens anders te proberen zodat ik zeker weet dat die niet kapot is.
En zal een andere microfoon hier wel even testen.

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval en ik laat hier wel weten hoe het ervoor staat.

Laatst bewerkt:
k heb het anders opgelost, even mijn onboard sound kaart enabled en daar doet die microfoon prima op, dus denk dat die sweex 7.1 kaart niet helemaal goed is. Bedankt voor de reacties in ieder geval.

Roy.

Tip: Ik weet niet waar/bij wie je op de TS server zit, maar er is nu ook TeamSpeak 3, welke echt veeeeeeeeeeel beter is qua geluid.

Weet iemand ook hoe je een TS3 server installeert op je pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan