microfoon van headset doet et niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Ik heb al een tijdje me nieuwe pc incl me nieuwe headset. Ik heb sinds ik hem gekregen heb me microfoontje niet echt meer nodig gehad. Maar soms word er dus wel eens gevraag op live messenger Voor een audio gesprek. En in sommige online spellen zou ik ook graag weer teamspeak willen gebruiken. Helaas gaat dat niet helemaal.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik dit goed moet aansluiten. Want ik doe dit namelijk nooit. Meestal worden dit soort dingen door andere gedaan voor mij maar nu ik toch weer opnieuw met het probleem zit vraag ik maar ff hoe ik dit precies aan moet sluiten. Want elke keer vrienden erbij halen voor dit soort kleine probleempjes vind ik ook een beetje overbodig. Volgens mij heb ik een plugin nodig. Zo ja dan weet ik niet welke.

De headset met de microfoon is een Creative HS-600. En al dat gedoe zoals audio gesprekken en teamspeak werken dus niet meer. De snoertjes zitten er ook allemaal al in. Volgens mij is er niet echt een probleem maar ik weet gewoon niet hoe dit moet hoe makkelijk het volgens mij ook mag zijn. ook heb ik Start > Alle progamma's > bureau aseccoires > entertainment gedaan om te checke of me microfoon echt niet werkte. Die doet het daar dus ook niet. Dus help me alsjeblieft ff.

Alvast harstikke bedankt.

Laatst bewerkt:
Re

Beste ,

Weet je zeker dat de headset goed is aangesloten dus niet per ongeluk plugin in een verkeerd inplugje gedaan?

Welke besturingssysteem gebruik je , en werkt de geluidskaart?

Geluidskaart doet et. Want er komt geluid uit mijn headset.
De geluidskaart is integrated. Een Soundmax HD Audio volgens mij.
En de snoertjes zitten er goed in.
besturingssysteem = windows xp professional service pack 2.

Nog andere ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan