microfoon van ingebouwde webcam werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
de microfoon van mijn ingebouwde webcam van mijn laptop werkt niet meer.
Hij werkte wel maar mijn laptop is ge formateerd en dan weer vista op gezet en toen werkte hij niet meer. maar nu met problemen met vista is er windows 7 op gezet en werkt de mircofoon nog steeds niet. De webcam werkt wel. Op msn komt er op er is geen geluidskaart in de computer geinstalleerd of er is geen geluidskaart geslecteerd. Dus heb ik beeld zonder klank. ik heb ook nog een andere programmatje youcam en daar heb ik ook beeld zonder klank. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? heb nog nooit drivers enzow geinstalleerd dus weet daar allemaal niets van...

Stap 1 voor (bijna) elke oplossing: met wat voor apparaten hebben we te maken?
oftewel; om welke laptop gaat het?

oja mijn excuses een medion de webcam naam zoek ik straks even op. het gaat om de laptop van mijn vreindin dus kan er nu niet naar zien.

ik zal straks even kijken. maar ik had dus al op de site van medion gaan kijken voor drivers te downloaden maar daar staan er enkel voor xp en viste dus heb e nog niets van durven downloaden

ok sorry voor mijn laat antwoord het is een md 966 30 als dit is wat je bedoeld. ik heb op de site van medion enkele drivers gezocht maar durf ze niet te installeren omdat het er van vista zijn en ik ook niets ken van drivers.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan