microfoon webcam of headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
hallo mensen,

ik heb een vraagje om het gebruik tussen een microfoon van de webcam logitech quik cam pro 4000 duizend of het gebruik van een haedset wat is nu eigelijk beter te gebruiken

want ik heb zelf al gemerkt dat het microfoon van de cam best wel erg gevoelig omdat dan alles gaat piepen over mijn boxen heen terwijl ik het geluid van de boxen en microfoon op msn bijna op het aller laagste heb staan.

alvast bedankt groet wilie

Gebruik misschien best de cam om te cammen en een headset voor het audio-aspect... het gaat idd een enorme echo-toestand worden als je anders met elkaar spreekt.

James:)

Dankje voor je recatie, maar dan zal ik maar in het vervolg maar mijn headset gebruiken want die echos word je anders beetjuh gek van vind ik zelf mar toch bedankt voor je moeite

Geplaatst door Wilie wortel
Dankje voor je recatie, maar dan zal ik maar in het vervolg maar mijn headset gebruiken want die echos word je anders beetjuh gek van vind ik zelf mar toch bedankt voor je moeite
Jij niet alleen, vooral de contactpersoon:)
Heb ik (en mijn contactpersoon) moeten ondervinden:)

James:)

Ik zou zeggen; ga voor de headset.

Ik heb een
-Headset
-Mic in beeldscherm
-Mic in webcam

En de headset levert de beste kwaliteit.

Goede (losse) mic's filteren de echo nog wel maar de ervaring leert dat dit vaak de beste kwaliteit oplevert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan