Microfoon werkt niet op MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Microfoon werkt niet na resetten

Heey,

Mijn Microfoon werkt niet, laatst heb ik mijn computer gereset, daarvoor deed tie het nog wel, nu niet meer. Ik heb nooit een installatie CD Erbij gekregen, Het is een Whitcom Ofso en der onder staat WH-OO21 Het is een headset, moet ik drivers downloade? Zo ja welke, en bij configuratie scherm staan me settings goed, want als ik me software daar test doet tie het wel kan iemand mij helpen? Als ik op vent, ts, msn, ga en de mic wil instellen zeggen ze dat het al door een andere progamma gebruikt word

Groetjes

Laatst bewerkt:
Heey,

Mijn Microfoon werkt niet, laatst heb ik mijn computer gereset, daarvoor deed tie het nog wel, nu niet meer. Ik heb nooit een installatie CD Erbij gekregen, Het is een Whitcom Ofso en der onder staat WH-OO21 Het is een headset, moet ik drivers downloade? Zo ja welke, en bij configuratie scherm staan me settings goed, want als ik me software daar test doet tie het wel kan iemand mij helpen? Als ik op vent, ts, msn, ga en de mic wil instellen zeggen ze dat het al door een andere progamma gebruikt word

Groetjes
Je drivers updaten is altijd een verstandig idee, want het kan zijn dat bepaalde files beschadigd zijn. Welke drivers? Geen idee, maar dat zou wel aangegeven moeten zijn, dus als je bij je drivers bent kies optie "update" of ergens in die trant en hij update je drivers.

Als "hij" aangeeft dat jij je headset gebruikt, kijk dan even bij je taskmanager. Het kan zijn dat "hij" perongeluk nog aanstaat zonder dat je het in de gaten hebt. Indien dat niet het geval is dan zou ik even naar de instellingen kijken van bijvoorbeeld je MSN of welk programma jij dan ook gebruikt, want het kan ook zijn dat je daar iets ingesteld hebt waardoor het niet werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan