Microfoon werkt niet / pakt hij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hallo,

Ik heb 't probleem dat mijn microfoon niet werkt. Nu wil ik graag call of duty mw2 met mijn vrienden spelen, maar wil dit wel met een microfoon doen. Nu heb ik het nare dat als ik een opnamenapparaat wil kiezen dat ik alleen kan kiezen uit `line in/mic in` & `Realtek HD digital input`.

Nou mijn microfoon is zeker niet digital dus heb ik daar zoiezo al niks aan en line in/mic is al helemaal geen groot succes. Daar laat hij alleen maar ruis horen. Nu zijn jullie misschien nieuwsgierig wat voor een headset ik heb en of hij wel goed is. Ik heb deze `de non-digital` versie uiteraard van `50euro`. http://gaming-headset.com/wp-content/uploads/2009/05/creative-fatal1ty-gaming-headset.jpg.

Als iemand mij kan helpen zou ik dat heel fijn vinden, ik heb geen idee wat er aan de hand is en waarom hij het niet doet. Als jullie plaatjes nodig hebben / screens van dingen dan hoor ik dat graag en zal ik die uploaden. Ik weet momenteel gewoonweg niet wat jullie nodig zouden hebben.

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes,
Rowan

werkt hij op msn wel? of op xfire als je dat hebt of met een ander programma

en zit er een knopje op je mic. dat je hem aan of uit kan zetten?

groetjes Daniël

Alle vrienden van mij hebben een optie van bijv hun microfoon naam. Maar ik kan dus alleen maar line in/mic kiezen en ik wil geen line in mic. Je krijgt dan het probleem dat hij sound op neemt van ook je pc.

Dan heb ik ook nog dat alle opties bij line in mic disabled staan.. Bedankt voor je antwoord, maar dat is niet mijn probleem. Hij doet het bij geen één programma.

bij mij staat hij ingesteld op line in/mic en hij neemt het geluid van de pc niet op

dan zou ik graag willen weten hoe jij alles precies heb ingesteld. maar ik heb dit probleem kijk alles i disabled.

ik heb:

mic.bmp

maar heb jij het ook hier zo ingesteld staan?

instellingen%20mic.bmp

start>eigenschappen>spraak, geluid en geluidsapparaten>geluiden en audio apparaten>tabblad: spraak

Probleempje opgelost. Mic voice niet dempen, mixer dempen, en line in niet dempen.

Bedankt voor reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan