Microfoon werkt plots niet meer en ik hoor een zoem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomboeg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hoi

Mijn microfoon werkt plots niet meer alleen als ik heel hard schreeuw en dan terugluister hoor ik robot geluidjes heel zacht. Bij apparaatbeheer kan ik alles uitzetten en nog blijft het werken en zoemen maar dat komt door de versterking en is wel weg als ik het verminder

Help ik wil mijn microfoon WEER gebruiken voorheen was het prima en ik gebruik externe microfoon niet ingebouwd dus
het lijkt oif mijn ingebouwde microfoon het geluid opikt aangezien het meer vangt als ik daar schreeuw dan voor mijn microfoon
ik heb al een systeemherstelgedaan maar NIKS werkt

Laatst bewerkt:
Misschien moet je de microfoon eens op een andere pc aansluiten, mogelijk werkt 'ie dan wel.
HIER iemand die volgens mij hetzelfde probleem heeft als jij.

Hij werkt uitstekend op andere computers.

Op mijn laptop lijkt het wel of de microfoon niet meer gelezen word en het lijkt of het automatisch word opgenomen door de interne microfoon.

Hoe verwijder ik custom microfoons van software enchanters and stem recorders/vervormers? Daar heb ik er 1-2 van tussen staan maar wel uitgeschakelt

zo'n rond microfoon aansluiting.

een Konig microfoon

Dan denk ik dat je 3,5mm jack aansluiting (microfoon in) op je computer stuk is.

Ik heb net geprobeerd de drivers naar de vorige versie terug te zetten.
Het heeft /niet/ geholpen

ik had een avnex driver geinstaleerd voor een voice change prank en dat is misschien niet correct verwijdert, dat heb ik heb opnieuw geinstaleerd en de drivers van verwijdert maar nog steeds niks verholpen

Al eens een ander microfoon geprobeerd?
Microfoon maakt n.l. gewoon gebruik van de microfoon ingang van je ingebouwde geluidskaart.
Aangezien microfoon wel goed werkt op ander computers zal er wel wat aan de hand zijn met deze ingang.
(Dus niks met drivers of software maar gewoon de plug ingang stuk.)

Mijn normale microfoon geen een raar geluidje.
Wat moet ik nou doen?
Mijn laptop opsturen?

Weet iemand hoe ik mijn microfoon driver/programma/systeem die de microfoon gebruikt kan verwijderen en daarna herinstalleren?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan