Microfoon zegt KGGGGGGGG =(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wuzzgoof

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Ik probeer een gesprek met een vriend van me te voeren, en zijn webcam stond aan, en opeens valt hij van zn stoel en zegt hij dat ik niet in m'n microfoon moet blazen. Maar dat deed ik niet D:
Naja m'n mic ruist dus echt vet erg maar ik heb er de afgelopen weken niks ergs mee gedaan. Heb ong een maand geleden het watje in de fik gezet, maar als het daaraan lag, ging hij toch wel meteen stuk? (ik meld het toch maar even, ik ben ook maar blond)

Maar ik wil dus zeg maar dat ie ophoud maar ik weet niet hoe. Zoals je misschien al gemerkt had ben ik niet the brightest bulb, dus hou het plz een beetje op jip en janneke niveau als je een oplossing weet .. :o

xx
Wuzz =)

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Als je microfoon te dicht bij jouw boxen staat kan dit de oorzaak zijn. (Magnetische straling...)

Je zou ook eens aan de aansluiting kunnen gaan zitten, koppel hem eens los en plug hem dan weer in.

Of je hebt een oudere geluidskaart/drivers/pc. Maar om hier meer over te kunnen vertellen heb ik meer info nodig. (merk & type)

Mocht geen van de bovenstaande oplossingen helpen post dan even het merk en type van je pc.

Of je steekt de dingen die je nog gaat gebruiken niet in de fik?

Microfoons hebben dat 'watje' erop zitten dat als je eens flink uitademt het geen storend geluid geeft. Het zou goed kunnen dat je juist zwaar uitademde.

Trouwens, laat even weten wat voor microfoon je gebruikt:
een staande/hangende op je bureau
of
één die aan een hoofdtelefoon vast zit.

Of je steekt de dingen die je nog gaat gebruiken niet in de fik?

Microfoons hebben dat 'watje' erop zitten dat als je eens flink uitademt het geen storend geluid geeft. Het zou goed kunnen dat je juist zwaar uitademde.

Trouwens, laat even weten wat voor microfoon je gebruikt:
een staande/hangende op je bureau
of
één die aan een hoofdtelefoon vast zit.

Maar vuur is zo shiny! =(

Hoe dan ook, ik heb een microfoon aan een hoofdtelefoon, Speedlink 8727 mocht dat er ook toe doen .. =o

Als je microfoon te dicht bij jouw boxen staat kan dit de oorzaak zijn. (Magnetische straling...)

Complete onzin, het kan alleen door rondzingen, daardoor gaat het geluid uit de boxen in de microfoon en dan weer uit de boxen enzovoorts, dus niets met magnetische straling (dan zou het wel heel dichtbij moeten zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het opgelost :D!!
Ik heb m even uit elkaar gehaald, met de draadjes gespeelt, tegen de muur gegooit en nu werkt hij weer omg ^.^

Toch bedankt voor de hulp mensen <33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan