microfoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter UTAH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

UTAH

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Hey,

Ik heb een klein probleem: mijn microfoon werkt niet meer. Heeft steeds gewerkt.Wanneer ik nu een test doe krijg ik de melding, "FOUT DirectPlay Voice fout nr:...................."
Na verwijderen van deze melding verschijnt een volgend venster met melding "Kan bestand "Dpv Setup.exe niet vinden"
Bij controle van mijn instellingen aangaande de geluidskaart kan ik geen fout vinden.

bij voorbaat dank.

Hoe kan ik dit installeren. Ik heb van deze microfoon geen installatie diskette of cd-rom. Indien ik via software ga krijg ik fout melding dat bestand niet gevonden kan worden.

welke microfoon heb je (merk) wat is je besturingssysteem? heb je gekeken of je de kabel er goed in heb zitten?

Hey

Mijn kabel naar de pc is goed verbonden. Mijn besturing is windows XP. Pentium 4 2.66 Mhz 256 ram geheugen.
Vorige keer met zelfde probleem gewoon systeemherstel uitgevoerd en toen was het probleem opgelost, maar ik kan nu geen systeemherstel uitvoeren.
Merk van headset is "ednet" .

HEY,

Ben op de site van "ednet" geweest maar hier is nergens een driver of iets dergelijks (update) te vinden, zelfs geen melding van een headset. Wat kan ik nog meer doen om mijn probleem op te lossen.

THANKS

hey,

Probleem met microfoon is opgelost.
Oorzaak: kabelbreuk in microfoon, na herstelling alles in orde.

Bedankt voor de antwoorden,

utah.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan