Microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nasty_boy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2003
Simpele vraag, simpel antwoord?
Ik heb een micro die is aangesloten achteraan me computer in de juiste poort. Maar mijn computer (Windows XP HE) detecteerd mijn micro niet :-( Als ik via Start \ Configuratiescherm \ Spraak, geluid en audioapparaten \ Geluiden en audioapparaten kies en dan naar het tabblad Audio ga staat er bij Opnemen van geluid: Standaardapparaat: Avance AC97 Audio Dat zijn mijn boxen :-s Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn computer die micro detecteerd? Alvast bedankt!

Avance AC97 Audio

Ik denk dat dit je geluidskaart is.......

En volgens mij herkent een computer geen mic als extern app. Omdat hij in je geluidskaart zit en dat het apparaat is wat ie ziet. Niet je mic dus die daar weer op aangesloten moet zijn. Ik neem aan dat ie gewoon met een mini jack is aangesloten?

Wat is het merk van de mic?

wat is je probleem precies?
werkt je micro in msn ook niet?

ik heb overlaatst mijn micro in mijn webcam willen aansluiten want die werkte niet, en ik heb ook een advance AC97 audio en ik heb dat geselecteerd en sindsdien werkt mijn micro.

Volgens mij herkent hij hem ook niet als microfoon, ik heb ook een microfoontje, van trust, zitten geeneens drivers bij. Gewoon ff testen in geluidsrecorder van windows of je iets kan opnemen dan weet je of hij het doet of niet

Dat klopt ,micro,s hoeven niet herkent te worden.
Als je geen geluid via de micro kan opnemen of horen,staat de regelaar dan wel open ?

Of bij de sectie het vinkje bij dempen ?

Op het moment dat je de stekker in je kaart steekt moet er geluid te horen zijn als bovengenoemd allemaal is gedaan.

Even nakijken dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan