microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zax0r

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Ik heb laatst mn pc geformateerd en nu werkt mn microfoon niet meer. Stekker enzo zitten er allemaal goed in want eerst deed hij het namelijk wel goed. Hij staat ook niet op mute dus. :(

Grtz

Wat voor geluidskaart hebbie?
Probeer eens goede drivers te vinden en die te installeren..

Welkom bij Helpmij trouwens ;)

Laatst bewerkt:
VIA ac'97 Enhanced Audio Controller

Alleen ik heb dus een headset en mn geluid doet het wel alleen mn microfoon doet het niet. Dus denk niet dat het aan mn drivers ligt. En bij de headset werden ook geen drivers ofzo geleverd. Ik heb ze wel opnieuw geinstalleerd maar het heeft niet geholpen

Rechtskilkken op het luidsprekertje naast de klok, volumeregelingen openen, opties, eigenschappen, eigenschappen voor opnemen. Daar even kijken of je nog iets kan instellen. Misschien alle andere opties daar even uitzetten.

Poekie

Ik heb nu bij opnemen alls uitgezet behalve "mic"

alleen werkt nog steeds niet...

Bij geavanceerd krijg ik dit scherm, wat betekent dit allemaal?

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 27
Ik rij af en toe wel perongeluk met mn bureau stoel over mn kabeltjes van mn headset. En ik zag net dat er een scheurtje in de kabel zat :S Misschien ligt het daar aan?

Dat zou erg goed kunnen:( Probeer eens een ander microfoontje als dat kan.

Poekie

het was toch maar een headset van 10 euro maar het is wel zonde. Ik zal is een andere proberen

oke...

een vriend van mij hoord wel de muziek die ik aan heb maar niet wat ik zeg. En hij hoord wanneer er iemand zich aanemld bij msn... Alleen als ik spreek doet hij het niet...

Maar weet je nu al of de microfoon het doet? Of heb je nu een probleem met msn?

Poekie

[off-topic]

Misschien is die micro wel een beetje boos op je :p

[/off-topic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan