microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

MinniMan

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Hey,
heb hier en daar wat vragen doorgelezen maar kom er niet uit dus ben maar lid geworden om deze vraag te stellen: mijn microfoon doet het niet online, de microfoon doet het wel als ik bijvoorbeeld bij volumeregeling de demper er af haal en in de microfoon praat hoor ik mezelf door de boksen maar als ik online via cod2 wil gaan praten doet ie het niet heb het ook al via teamspeak, xfire, msn en skype gebrobeert maar bij geen van deze programma’s doet hij het niet.
duss... beetje lang verhaal maar ik probeer het al aardig lang ik wil het vooral voor mekaar krijgen voor cod2 want in die server kan iedereeen zo praten maar ik niet :(

microfoon heeft het nooit online gedaan heb nog niet heel lang eigen computer

plzzz iemand, heb al veel geprobeerd!

misschien een driver probleem met je geluidskaart of gebruik je usb?

gooi de driver ervan gewoon ff weg, haal nieuwe op (veelal geüpdate), en prob het dan nog eens

enne.....geef maar een gil als het niet werkt

greetzz.....:cool:

Controleer in Eigenschappen van Geluiden en audioapparaten onder "Spraak opnemen" of de juiste ingang van je geluidskaart is geselecteerd.
(Klik op afbeeldingen voor vergroting.)

Controleer in Volumeregeling, Opnameregeling, of de microfoon is geselecteerd en de volumeschuif voldoende omhoog staat.

Laatst bewerkt:
jo

bedankt voor snelle reacties maarre... dillodarko ik heb men oude geluidsdriver nu gevonden maar hoe kom ik aan een goeie nieuwe? (als dat het probleem wel is?):confused: zker bij driverguide ofzoiets btw heb men oude driver nog nie weg gedaan

en boeing737 heb gedaan wat je zij maar stond al gewoon goed dus...

hoop snell weer wat te horen

Help even, wat staat er goed? Uit welke apparaten kun je kiezen bij Spraak opnemen?

hey

boeing 737 ik kan kieze uit:
realtek hd audio rear input
realtek hd front pink jack
realtek hd front green jack

ik heb zon hoofdtelefoon met microfoon erin met een zwarte en roode kabel en doe ze achter in mijn computer en zet standaardapparaat op ''realtek hd audio rear input".
maar zowiezo als ik ff bij volume en dan de demper van de microfoon haal kan ik mezelf horen dan staan die dingen tog goed?
ik heb nog een microfoon en die kabel is groen als ik die voorin doe en zet hem op''realtek hd front green jack'' doet ie helemaal niks...

ik heb zon hoofdtelefoon met microfoon erin
Welk merk is die headset en heb je daar een CD-Rom bij gekregen?

Duw die andere microfoon eens in de roze front-ingang en zet je spraakapparaat op "realtek hd front pink jack". (Microfoons moeten standaard in de roze jack.)

bedankt voor snelle reacties maarre... dillodarko ik heb men oude geluidsdriver nu gevonden maar hoe kom ik aan een goeie nieuwe? (als dat het probleem wel is?):confused: zker bij driverguide ofzoiets btw heb men oude driver nog nie weg gedaan

en boeing737 heb gedaan wat je zij maar stond al gewoon goed dus...

hoop snell weer wat te horen

dan zoek je het typenummer op met everest (hier te downloaden.....staat onderin)

dan tik je dat nummer in op google, en zoek de drivers op. heb je hier geen zin in? post dan je typenummer hier (is makkelijker);)

greetzzz......:cool:

Yes

Hallo,
Heb gisteren ff andere driver gedownload en geïnstalleerd en nu doet hij het.:D

Badankt voor jullie hulp:thumb:

gr MinniMan:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan