microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

3xkillyou

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
5
ik heb een pas geleden een nieuwe microfoon gekocht ( mc-1500 ) en mijn pc loopt op windows 7 en ik heb de creative audigy 2 zs geluidskaart, het probleem is dat hoe ik mijn microfoon ook instel blijft hij mij een soort van robot stem geven. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet kan iemand mij helpen?

bedankt,

niels van acker
 
Laatst bewerkt:
ik heb een pas geleden een nieuwe microfoon gekocht ( mc-1500 ) en mijn pc loopt op windows 7 en ik heb de creative audigy 2 zs geluidskaart, het probleem is dat hoe ik mijn microfoon ook instel blijft hij mij een soort van robot stem geven. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet kan iemand mij helpen?

bedankt,

niels van acker


haha lol.

is die mic er juist niet voor bedoelt? (voor die robot stem)
 

waar heb je hem uitgetest ( bijvoorbeeld in een game )

ik heb ook net 1 maand een nieuwe mic enne ik denk dat ik er teveel met mijn stoel overheen heb gerolt over de draden :p
hij stottert in een spel ( als ik bijvoorbeeld dit zeg: ''hi all' zegt ie maar '' i l ') dan stotterent
 
Laatst bewerkt:
waar heb je hem uitgetest ( bijvoorbeeld in een game )

ik heb ook net 1 maand een nieuwe mic enne ik denk dat ik er teveel met mijn stoel overheen heb gerolt over de draden :p
hij stottert in een spel ( als ik bijvoorbeeld dit zeg: ''hi all' zegt ie maar '' i l ') dan stotterent

met ventrillo en met geluids opname enzo.
 
met ventrillo en met geluids opname enzo.

hmm mischien ligt het dan wel aan je mic of tog de verkeerde instellingen:confused:

configureren ofzo

op dit moment weet ik verder niks de bovenstaande opties zijn ook de enigen die je kunt testen zolang ik het weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan