microprocessors programmeren met windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

raggamuffin

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Berichten
27
Naamloos.png

Hallo,
Ik probeer met windows 7 microprocessors te programmeren, maar met weinig succes. Ik heb hiervoor een programmabord gekocht bij elektor. Hier zit een cd bij met software. De software opent en blijkt normaal te lopen (Mikroflash). Wanneer ik Basic52 wil installeren met compatibiliteitsweergave lukt dit niet. foutmelding in bijlage.
Ik gebruik twee usb serial convertors die normaal werken.
Als ik nu dezelfde opstelling probeer met windows xp dan werkt dit perfect, maar in windows 7 lukt het niet.

Kan ik iets doen om dit op te lossen? Ik zou namelijk graag mijn nieuwe laptop gebruiken voor het programmeren.

Mvg,

Pieter
 
processing ... 75%

Ik heb Virtual box geïnstalleerd wegens problemen met virtual PC al eerder in het forum vermeld.
Nu ben ik wel nog op zoek naar een .iso file van Windows XP.
Kan ik deze ergens vinden in XP zelf of moet ik deze aankopen?
 
Laatst bewerkt:
Je kan toch gewoon je Xp gebruiken.
Anders met je brandprogramma naar virtuele brander schrijven-> dan maakje een iso, nrg bestand.
Suc7
 
Het lukt me niet om een .iso file van windows XP te maken.
Ik heb met MagicISO een iso file gemaakt van de setup bestanden en hierna een bootable file erbij gevoegd. (boot.ami)
Virtual box geeft geen error meer, maar ik kom in dos en zegt geen disc drive installed.

Ik doe duidelijk iets verkeerd!!
kan er iemand een duidelijke uitleg geven over hoe de juiste iso file aan te maken.
Ik heb windows XP beschikbaar vanop een andere laptop.
 
processing... 100%

We're up and running.
Heb wel nog even een cd moeten zoeken van XP want had enkel een geïnstaleerde versie.
Bedankt voor de hulp!
Blijft een topsite hier!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan