microscoop app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Ik heb zo'n goedkope microscoop op en voet met usb aansluiting van Ali uit China , als ik deze aansluit op mijn s9 of tablet gebeurt er niets .
Dus ik dacht dat ik iets van een app nodig heb echter ik weet niet welke .
Graag hulp .
Mvg .
Hans

Gefeliciteerd met jouw totaal onbekende aankoop. Even de helpdesk van Ali bellen lijkt mij de beste optie.

Als je teksten als deze :
Code:
[COLOR=#000000][FONT=&quot]Over software probleem kan niet rood worden foto's[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=&quot]Als u bladeren deur de andere foto in de software-interface van de afbeelding bibliotheek, de knop camera op zegt punter niet veroorloven doen is use of, selecteer eenvoudig afbeelding bibliotheek path software, u kan normaal gebruiken de knop camera opslaan functie, als u niet geselecteerde de software installatie andere path, De software afbeelding bibliotheek opgeslagen adres is meestal de standaard is: C: \ \ \ \ programma Bestanden
in de website beschrijving ziet staan dan weet je het wel ... mijden als de pest ![/FONT][/COLOR]

En dat kan de TS niet zelf aangeven?:shocked: Halve vragen is vragen om halve of onzinnige reacties en speculaties.

Op die pagina staat een mogelijkheid om een vraag aan de leverancier te stellen.
Daarnaast hoort er een CD bijgeleverd te zijn.

Laatst bewerkt:
Dan kan je het, zoals ik al zei, aan de fabrikant vragen op die pagina.
Ik verwacht hier verder geen verwijzing naar de juiste software voor je.
Dat zal op de CD staan die er bij hoort.

En je hebt wel OTG geactiveerd, anders kun je geen data lezen vanaf een extern apparaat.
Simpele test, kun je een USB stick lezen die in de USB poort zit, in de verkenner van je telefoon?

Laatst bewerkt:
Hallo

Deze camera's bestaan in heel veel verschillende uitvoeringen.

Diverse c.c.d.'s en chipsets ....

Zal dus zoeken worden om een eventuele driver.

Wat steeds terugkomt is :

"Your Anroid phone must support OTG function and external camera,please confirm carefully before ordering."

Een link naar 1 van de vele , met verwijzing naar een mogelijke driver :

https://www.benl.ebay.be/itm/1000X-...266715?hash=item56d73cb25b:g:Tu4AAOSwf11eY3XK

Men maakt ook regelmatig melding --> indien het niet werk , probeer een andere telefoon ...

Anders de ettelijke aanbiedingen op e-bay bekijken , of er nog tussen zitten met een mogelijke link naar software ...

Het eenvoudigste is natuurlijk de vorige eigenaar vragen om de driver cd.

Peter

Laatst bewerkt:
Een S9 zou OTG moeten ondersteunen, maar het staat standaard niet aan.
De meest eenvoudige 'verkenner' is mijn bestanden, maar er zijn natuurlijk in de play store zat andere te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan