MicroSD (fout I/O-apparaat)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duivenrulez

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Beste mensen,
Wanneer ik mijn MicroSD kaart aansluit aan mijn Card Reader en ik er bv. muziek op wil zetten komt deze fout er te staan: fout in i/o apparaat.
Weet iemand misschien hoe ik deze fout kan herstellen zodat ik er weer muziek op kan zetten.

Alvast bedankt.

Fout in I/O apparaat

heb zelfde probleem, heb een micro sd memory card, 4 gb, loopt elke keer vast als ik hem in mijn kaartlezer doe om bijv. muziek erop te zetten.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt, Paul

heb je een oplosing gekregen voor je probleem?

ik vraag wand ik zit met de zelfde probleem

nope, geen oplossing

kheb gelukkig een kabeltje bij me mobiel gekregen, en hoef hem dus niet meer in de kaartlezer te stoppen, (gebruiktie die sd kaart namelijk voor in mijn mobiel)
maar wel heel vervelend, bij andere kaartjes doet hij het nu opeens ook, dus ik ga wel even verder zoeken voor oplossingen, zal het je laten weten als het me lukt...maar het stomme is dat je alleen maar mensen vindt die hetzelfde probleem hebben, en niemand die de oplossing weet...nouja, iig succes ermee

Afspelen van een micro Sd HC kaart

Wie kan mij antwoord geven op het volgende,
Sinds ik mijn computer op nieuw heb moeten installeren, kan ik geen micro Sd HC (4 en 8 gb) kaartjes meer aflezen. :(
Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen
Ik kan wel een 2gb kaartje lezen.
Het maakt ook niet uit of ik het kaartje wil lezen via een usb poort of via een sd adapter.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan