microsd kaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

joter

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
363
hallo

heb gister een micro sd kaartje gekocht voor mijn telefoon,
eentje van 2 gb

bestanden kopieren ging al niet makkelijk, eerst gaf die al aan dat het pad te lang was.. en later nog andere errors. maar als ik bij de grootte keek van het schijfje stond er wel 1,89 GB

nu ik weer kijk zie ik maar 970 mb staan.. kan er niet meer op zetten.. heel vreemd

hoe kan het dat ik niet normaal bestanden op het kaartje kan zetten? en kan ik de 2 gb weer terugkrijgen?
 
heb ik al gedaan..

ook dat helpt niet :(

Ik denk dat je hem hebt geformateerd met je pc en dit is fout want dan heb je hem hoofdwaarschijnlijk geformateerd als fat32 of ntfs. En dan kan je kaartje al kapot zijn als je een beetje pech hebt. Om dit soort kaartjes te formateren kan je beter met je telefoon doen en anders even uitzoeken in de gebruiksaanwijzing in welk formaat de kaart geformateerd dient te worden. :D

Heb je dit bovenste niet gedaan dan kan de kaart ook een defect zijn en dan zul je hem moeten omruilen. Veel succes ermee !!
 
Ik denk dat je hem hebt geformateerd met je pc en dit is fout want dan heb je hem hoofdwaarschijnlijk geformateerd als fat32 of ntfs. En dan kan je kaartje al kapot zijn als je een beetje pech hebt. Om dit soort kaartjes te formateren kan je beter met je telefoon doen en anders even uitzoeken in de gebruiksaanwijzing in welk formaat de kaart geformateerd dient te worden. :D

Heb je dit bovenste niet gedaan dan kan de kaart ook een defect zijn en dan zul je hem moeten omruilen. Veel succes ermee !!

ok dat heb ik idd gedaan, maar ik moest hem een aantal keer formatteren zelfs omdat de data er niet goed op kwam.. is er ook een manier om de data er goed op te krijgen? want gewoon via windows lukt niet echt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan