Microsoft 2002 en outlook 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Ik heb MS office 2002 in mijn comp. en outlook 6.0 betekent dat ik dan ook autom. outlook 2002 heb?
Kan iemand daar mij een antwoord op geven? ik ben namelijk de update aan het zoeken voor de kwetsbaarheid die de waarschuwingsdienst mij heeft gestuurd.
En waar kan ik de exchange server 5.0 of 5.5. of 2000 onder vinden?
Heb geen idee wat dat is en waar die kan zitten.

Help mij A.U B.
Zoek de updates hiervoor zodat alles veilig blijft, of doet windows update dat allemaal automatisch?
Zoekt deze alleen wat er in mijn comp. zit of moet ik dat alles zelf gan uitzoeken?

Allvast bedankt voor de evt reacties.
Met vriendelijke groet
Marigeer.

Als je office hebt heb je ook outlook. Maar een exchange server zal je niet hebben. Dat is namelijk een mailserver en die staan voornamelijk bij bedrijven

MS Office en outlook

Bedankt Mario,

Maar Ik heb dus wel MS Office 2002 heb ik dan ook vanzelf Outlook 2002, want daarvoor moet ik dan nog de updates ophalen tegen de bedreigingen.

Daar zou ik graag een antwoord op hebben.

Groetjes
Marigeer.

Updates MS Office

Bedankt Mario en Arthur voor jullie reactie maar ik krijg nu 2 verschillende updates welke moet ik nu nemen?

Graag nog even een antwoord zodat ik verder kan.

Groetjes
Marigeer

Je start gewoon IE op en gaat naar Extra en dan naar Windows update.
Dan kijkt Windows vanzelf welke je nodig hebt.

marigeer zei:
Bedankt Mario en Arthur voor jullie reactie maar ik krijg nu 2 verschillende updates welke moet ik nu nemen?

Graag nog even een antwoord zodat ik verder kan.

Groetjes
Marigeer

De link van Mario lijkt me inderdaad de juiste!

Arthur

updates

Lieve mensen van alle reacties.

Hartelijk dank voor jullie medewerking ik heb inmiddels al het e.e.a gedaan en het gaat lukken.

Groetjes en tot hoors
Marigeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan