Heb het volgende probleem bij het maken van een 'afspraak' (appointment) in Outlook Calendar.
Wanneer ik op de knop 'Location' klik krijg ik mijn email contacten te zien. Klopt dat?
(dus: Address Book: contacts - mijn-email adres)
Ik kan het niet met iemand anders verifiëren. Dus 'dan maar' hier vragen.
Een ander punt, ook te maken met 'Location' is het volgende.
In het verleden (zeg tot 1-2 maanden geleden) was het zo dat wanneer ik in het location veld een deel van een plaats intypte, dan kwam als 1e suggestie de plaatsnaam, provincie en eventueel ook het land.
(2e en verdere suggesties waren dan hele specifieke adressen, dus firma, adres, postcode)
Bijvoorbeeld:
typte ik in: rotterd
dan kwam er een pop up met Rotterdam (Rotterdam, Zuid Holland) als 1e keuze.
Dat werkte prima, maar... helaas, sinds dus een maand of 2 krijg ik uitsluitend specifieke adressen aangeboden.
Heb niet kunnen uitvogelen hoe ik dat zou kunnen herstellen (Office repair hielp niet)
Suggesties?
Thanks!
Wanneer ik op de knop 'Location' klik krijg ik mijn email contacten te zien. Klopt dat?
(dus: Address Book: contacts - mijn-email adres)
Ik kan het niet met iemand anders verifiëren. Dus 'dan maar' hier vragen.
Een ander punt, ook te maken met 'Location' is het volgende.
In het verleden (zeg tot 1-2 maanden geleden) was het zo dat wanneer ik in het location veld een deel van een plaats intypte, dan kwam als 1e suggestie de plaatsnaam, provincie en eventueel ook het land.
(2e en verdere suggesties waren dan hele specifieke adressen, dus firma, adres, postcode)
Bijvoorbeeld:
typte ik in: rotterd
dan kwam er een pop up met Rotterdam (Rotterdam, Zuid Holland) als 1e keuze.
Dat werkte prima, maar... helaas, sinds dus een maand of 2 krijg ik uitsluitend specifieke adressen aangeboden.
Heb niet kunnen uitvogelen hoe ik dat zou kunnen herstellen (Office repair hielp niet)
Suggesties?
Thanks!