Microsoft acces recordsets

Status
Niet open voor verdere reacties.

killah007

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
We zijn bezig aan een eindwerk en we hebben een klein probleem.

We moeten via het geven van een trefwoord een probleem laten verschijnen en door op dit probleem te klikken een oplossing voor het probleem te geven.
Ik heb het probleem gelinkd aan een probleemID maar wanneer ik meerdere problemen heb voor trefwoord verschijnt automatisch het probleemID voor het eerste probleem. Ik zou door op de lijst van de problemen te klikken zo het probleemID laten verschijnen en zo via dit ID de oplossing te geven. Weet iemand de code voor via een keuzelijst dit te doen? Als het mogelijk zou zijn kan ik de database eens online zetten om zo het te kunnen bekijken.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen, ons eindwerk hangt er vanaf

Groetjes

Bram en Pieter

Goeden avond Heren studenten,

Klinkt boeiend die opdracht van jullie.

Uit jullie vraagstelling begrijpen wij niet 100% wat jullie precies willen.

Zet - indien mogelijk - eens een voorbeeld databeesje op Helmij.

De oplossing(en) volgen dan wel!!!

Groetjes van Martin & Rosine

Eventueel dit nog:

Ik heb samen met mijn vriend Jack Daniels het volgende gedacht.

Waarschijnlijk hebben jullie een formulier gemaakt met daarop een groepsvak met twee of meer keuzerondjes,
een invoerveld en een zoekknop.

Na het klikken op de zoekknop moeten dan de resultaten verschijnen.

Het groepsvak (met keuzerondjes), het invoerveld en de zoekknop komen in de Header van het formulier.

De gegevens komen in de Body

Eén van de eigenschappen van het formilier moet dan wel DOORLOPEND (denk ik toch) zijn.

We komen er wel uit.

Groetjes van Marrosi

Ik denk dat je een formulier moet maken voor dit formulier. Op dat formulier maak je een listbox die je laat vullen met problemen die voldoen aan je criterium.
Vervolgens gebruik je het dubbelklik event van de listbox te om het reeds gemaakte formulier te openen met het gekozen probleem.

Grtz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan