Microsoft-account bevestigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
128
Wie o wie kan me helpen ? het gaat om bevestigen van een aangemaakt microsoft-account in Windows 10 .
Ik ben zover dat ik de pc kan opstarten met e-mail adres en wachtwoord , of ... met een gekozen pincode .
Dus ... dacht deze blijde man .. hoezee ! Nee dus , ik wilde een App binnenhalen via de Store . Maar daar wordt ik genood om het account
te bevestigen . Dus klikken op bevestigen en dan de velden invullen . Dat kan bijv. de pincode zijn . Nu komt er de melding dat ik naar een
gestuurde e-mail met een code moet kijken ... helaas .... deze mail komt niet aan . Ik heb diverse keren geprobeerd , steeds weer geen bericht met code .
Wat een gedoe !Wat kan ik nu doen ? Ik krijg dus wel in het schermpje de mededeling dat er een e-mail is verzonden , alleen
zie ik doe niet als ontvangen !Graag hulp met dank . Verder alle lezers een goed 2016 gewenst ! Stef .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gij bent te haastig !
Ben je bang dat we het niet kunnen lezen ?

besteManamana ik ga straks daar even naar toe . Alvast bedankt voor reactie . Ik kan dus de code niet ontvangen .

beste Manamana,
ik heb gedaan zoals is aangegeven ( denk ik ) . Ik ben dus naar de Account website gegaan . In de blauwe balk klik ik op " Je gegevens " .
Nu kom ik op de pagina : Uw gegevens beheren in Microsoft omgevingen , waar ik dan klik op de blauwe " knop " Aanmelden .
Daar kon ik mijn mail adres invullen en het ww . Daarna kwam de melding : We hebben een e-mail verzonden aan < mijn mail adres > enz ..
Ga naar postvak IN en enz.. enz ...
Maar ... immer nog GEEN mail ! Het mail adres van mij stond correct in de melding dat de mail was verzonden aan mijn adres . Dus .. daar zit ik vast . Ik ontvang de mail niet van Microsoft . Wat te doen ? Datzelfde resultaat heb ik ook als ik via STORE , ga naar Acocunts , waar ik zie dat ik mijn account moet bevestigen . Daar dus hetzelfde >>> ik krijg geen mail met de code . 't Is me wat !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Het blijft toch een raar verschijnsel .... om bijv. mijn laptop op te starten moet ik inloggen met mijn microsoft account met e-mail adres en wachtwoord OF met de gemaakte pin-code . Beide werken , dus de laptop start perfect op . En ga ik via Instellingen naar Accounts , dan zie ik mijn account en weer de opmerking : Bevestigen . Dus .. dat krijg ik niet voor elkaar omdat ik de code niet ontvang via een e-mail . Ik krijg dus gewoon die e-mail niet binnen . Dus ...ik kan mijn laptop wel gewoon gebruiken maar niet bijv. Apps binnenhalen . Voor zover bedankt voor het werk welk je deed voor me !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo jammer en natuurlijk graag gedaan zover. Heb je nog een ander email adres en of een alias (gmail) mailadres , gewoon proberen.
 
Laatst bewerkt:
beste Manamana ,
de tip die U nu gaf .... ander e-mail adres .... is DE oplossing gebleken . Mijn late reactie is omdat dit door mijn zoon ( zo gaat het toch vaak ? ) dit voor mij heeft geregeld .
Dus kunnen we mijn probleem als OPGELOST beschouwen .
Met nog hartelijk dank !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke leuk om te horen je reactie terug. En beter nog alles werkt weer. En weer graag gedaan. Het blijft leuk. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan