Microsoft bereiken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo luitjes,

Ik zit met een dik probleem bij een kennis van mij die ik help via Seniorweb. Hij kan het vinkje in OE niet verwijderen bij "Opslaaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan"
Heb de vraag hier al geplaatst en ook al op meerdere forums maar helaas zonder passend antwoord. Nu zou ik Microsoft hiet voor willen benaderen. Hebben hun een Helpdesk in NL? En hoe bereik ik die?

Alvast bedankt,

Raymond Bos

Gewoon op de micorosft site... beetje doorklikken en voila
:rolleyes:

heb je oe wel geupdate naar de laatste versie?

ja klopt,

is er geen andere software aanwezig die deze instelling blokkeert?

enne misschien kan je die persoon wel helpen via hulp op afstand, scheelt een hoop gezoek :-)

da's lekker....Microsoft gebeld en die kunnen in principe wel helpen maar dat doenze niet omdat het een OEM product is. Soms dan krijg ik echt de balen van Microsoft!!!:evil:

Zou het misschien kunnen dat je kennis via een gebruikersaccount is ingelogd en daar geen rechten heeft.
Probeer het eens via administrator.

uhh...nee, ik zie daar niet iets wat met dat vinkje te maken heeft of kijk ik er overheen??

Geplaatst door Jheroen
ja klopt,

is er geen andere software aanwezig die deze instelling blokkeert?

enne misschien kan je die persoon wel helpen via hulp op afstand, scheelt een hoop gezoek :-)

Wat voor software denk je aan?
Zit al te denken om de boel erop nieuw op te zetten maar ik begrijp dat het verwijderen van OE en terug zetten niet zo eenvoudig is.

Nou ik ben inmiddels langsgeweest en het betrof een Medion Laptop van de Aldi en naar het schijnt was dit probleem er al vanaf het begin. Ik heb alles geprobeerd en nagekeken maar zonder resultaat. Ik heb nu als alternatief Incredimail geïnstaleerd zodat hij in ieder geval bijlagen kan openen.
Bedankt allen.....

Raymond,

Ik weet niet of die kennis van je XP heeft draaien, maar als je toevalalig iemand hebt die het Service Pack 1 heeft dan kun je deze eroverheen installeren en dan is volgens mij jouw probleem ook opgelost.

Ik heb het zelf een keer gehad dat de optie wel aangevinkt was en na installatie van SP1 stond deze optie in een keer uitgeschakeld. Dus mogelijk het proberen waard...

Remy

Zou het misschien kunnen dat je kennis via een gebruikersaccount is ingelogd en daar geen rechten heeft.
Probeer het eens via administrator.

Heb je dit al eens bekeken?

Probeer eens de XPcd erin te doen en de optie herstellen te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan