Microsoft-botnet vindt 1.800 bugs in Office

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel... met office 2010 (eerste bèta) heb ik tot nu toe minder problemen gehad (minder crashes enzo per maand) dan met office 2007 ^^

jazeker! door die SP2 waren 3 van mijn problemen opgelost, maar er doken wel weer 5 andere terug op XD

jazeker! door die SP2 waren 3 van mijn problemen opgelost, maar er doken wel weer 5 andere terug op XD

Al eens opnieuw geïnstalleerd?

PS: Als jij onder Office 2010 beter kunt werken (zonder bugs), je niet stoort aan het Engels interface zal ik versie 2010 erop houden; maar natuurlijk er af halen wanneer de Nederlandse versie uitkomt. :)

wel, ik heb 3 verschillende DVD's en 3 verschillende versies van office 2007 gebruikt, en bij allemaal hetzelfde probleem ^^

om eerlijk te zijn: als je goed engels verstaat en kan spreken (zoals ik dus) wen je snel aal die engelse interface hoor ^^

ps: heeft iemand anders het ook, dat zelfs al heb je een volledig legale versie van office, als je hem voor het eerst installeert dat office de hele tijd blijft zeggen dat het geen legitieme versie is?

Mijn Engels is niet zo heel erg sterk maar qua software kom ik er meestal wel uit.
Ik heb nooit problemen met Office 2007 ondervonden. Als je problemen ondervindt bij het registeren van een Microsoft / Windows product dan kun je contact met Microsoft opnemen voor hulp. Noot: alleen geldig voor gebruikers met een legale licentie.

wel, m'n broer had contact opgenomen met microsoft belgie (ja ik ben belg), en daar vertelden ze ons dat die serial key zelfs niet in hun database stond XD we hebben dan nieuwe licentie opgestuurd gekregen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan