Microsoft equation 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

schelfhaut

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Ik probeer in Office 97 - Word, Microsoft Equation 3.0 te installeren. Ik heb al een uninstall gedaan van Word en terug geïnstalleerd, niets helpt!

Wie kan mij helpen?

ik kan je zo niet direct helpen.

geef wat meer gedetaileerde informatie over de exacte foutmelding /windows versie en verdere relevante gegevens.

dit geeft de leden op dit forum wat meer mogelijkheden om een oplossing te zoeken.

pe.

Equation 3.0

Ik krijg geen foutmelding. Ik kan het gewoon niet selecteren via "Insert, Object"

groetjes

Microsoft Equation 3.0 wordt standaard niet geïnstalleerd met Office. Draai opnieuw setup (aangepaste setup) en voeg het toe uit de "Office Tools".

Groetjes,
Bennie

Heb ik gedaan maar ik vind die niet in de Office tool!

Bedankt alvast voor uw reactie.

Het moet (ergens) op de CD staan. Kijk eens bij Hulpprogramma's. Als het goed is, komt het in de volgende map te staan:
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\equation

Het bestand zelf heet: EQNEDT32.EXE

Groetjes,
Bennie

Bedankt, het programma staat inderdaad op de CD. Hoe kan ik het nu oproepen via Word, onder Insert Object?
Groetjes

(Sorry, ik heb het gevonden, bedankt voor de hulp!!

Laatst bewerkt:
Ik heb de exe gevonden en staat op mijn PC. Wanneer ik Word opstart kan ik via de "Insert object" Microsoft equation zien staan. Ik krijg hem echter niet opgestart??

Heb je het wel via Office-setup geïnstalleerd of zo maar van de CD gekopieerd?

Groetjes,
Bennie

Zomaar een copy gemaakt. Ik krijg het niet geinstalleerd. Bij een herinstallatie kan ik het niet vinden in de opties.

Je zal het echt moeten installeren vanaf de CD. Het moet onder Hulpprogramma's staan ==> vergelijkingseditor.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan