Goedenavond,
Zie foto:
Sinds kort ben ik in het bezig van een nieuw systeem. Hiervoor heb ik ook een studentenlicentie van Microsoft Office 2007 aangeschaft.
Nu heb ik het officepakket gisteren geïnstalleerd, echter kan ik mijn mailadres dus niet ingeven.
Ik krijg de kreet op het scherm getoverd zoals bij 1) is te zien.
Zodra ik op OK klik, zie ik de invulvelden zoals bij 2) te zien is.
Ik dacht, dat die exchange server, de inkomende/uitgaande mail extensie is (bijvoorbeeld: mail.provider.nl of pop.provider.nl) en de naam de naam zoals jij wil worden weergegeven als je een email verstuurt.
Helaas, het werkte dus niet in mijn geval waarna ik vervolgens foutmelding 3) te zien krijg.
Heeft iemand ooit dit probleem gezien?
Er moet wel wat ingevuld worden bij foto 2, anders krijg ik foto 3 en zal outlook afsluiten.
Het betreft een legale licentie voor windows 7, als voor office.
Alvast bedankt voor het lezen van dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Marijn
Zie foto:

Sinds kort ben ik in het bezig van een nieuw systeem. Hiervoor heb ik ook een studentenlicentie van Microsoft Office 2007 aangeschaft.
Nu heb ik het officepakket gisteren geïnstalleerd, echter kan ik mijn mailadres dus niet ingeven.
Ik krijg de kreet op het scherm getoverd zoals bij 1) is te zien.
Zodra ik op OK klik, zie ik de invulvelden zoals bij 2) te zien is.
Ik dacht, dat die exchange server, de inkomende/uitgaande mail extensie is (bijvoorbeeld: mail.provider.nl of pop.provider.nl) en de naam de naam zoals jij wil worden weergegeven als je een email verstuurt.
Helaas, het werkte dus niet in mijn geval waarna ik vervolgens foutmelding 3) te zien krijg.
Heeft iemand ooit dit probleem gezien?
Er moet wel wat ingevuld worden bij foto 2, anders krijg ik foto 3 en zal outlook afsluiten.
Het betreft een legale licentie voor windows 7, als voor office.
Alvast bedankt voor het lezen van dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Marijn