microsoft exchange

Status
Niet open voor verdere reacties.

a g wander

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Berichten
2
Als ik van uit mijn documenten een document wil exporteren naar emailontvanger als bijlage krijg ik de melding dat ik eerst moet aanmelden bij microsoft exchange.
hoe moet ik dat doen??
 
Eerste vraag moet zijn: Heb je een server in gebruik waar Exchange op staat? Indien niet, dan moet je in je Outlook-profiel de toegang tot Exchange server verwijderen, en alleen Internet-mail account(s) toevoegen. Dat kun je doen (in Outlook 2003): Extra -> E-mailaccounts -> bestaande e-mail accounts weergeven of wijzigen.

Indien wel een Exchange mailserver in de buurt én in gebruik, dan moet je inloggen met je gebruikersnaam op het domein waar de Exchange server bij hoort.

Voorbeeld:
domeinnaam is: Mijndomein.local
inlognaam is: dnties

Dan log je in door in het gebruikers-vakje in te vullen: Mijndomein.local\dnties
(Alternatief: dnties@Mijndomein.local)
en dan het domeinwachtwoord in het wachtwoord vakje.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan