Microsoft Faxen en scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Als ik dit programma wil gebruiken krijg ik de melding: Windows Faxen en scannen kan niet worden uitgevoerd, omdat deze geen toegang tot uw mappen met documenten heeft. Controleer of Windows Faxen en scannen toegang tot deze map heeft.

Ik weet niet met deze melding om te gaan, want kan het programma niet openen. Weet iemand hoe ik die controle kan uitvoeren?

Ja, dat programma staat erop en ik kan ook scannen. Het gaat nu dus expliciet om te kunnen faxen met Vista. Heb overigens Vista Ultimate.

Nee, want die is gloednieuw. Maar ik schreef, dat scannen geen probleem geeft. Het gaat om het faxprogramma van Vista.

Ik denk niet, dat ik een vast onderdeel van Vista kan verwijderen en daarna weer kan installeren. Maar ik houd mij aanbevolen voor suggesties.

Dan is mijn vraag: hoe? Het is slechts een bestandje in de map System32. Dat kun je verwijderen, maar er is geen sprake van de-installeren.

Ik geloof, dat er sprake is van totale miscommunicatie. Het is geen apart programma voor een fax, het is een programma-onderdeel van Windows Vista Ultimate.

Nee hoor, simpel analoog modem.

Maar laten we ons richten op die koppeling met de map Documenten, want dát is de essentie.

sorry ik begrijp je niet goed wand ik ben 3 maanden in nederland gekomen
maar kan jij me helpen ik heb ook een vraag hoe zet ik mijn xbox live

Dat lijkt mij een vraag voor een heel ander forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan