microsoft flight simulator 2002 start niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter manno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Beste mensen
Ik heb onlangs een upgrade van mijn computer gedaan, naar een nieuwe harde schijf van 80 GB en een werk geheugen van 512 mb.
Nu wil ik mijn fs2002 installeren en krijg een melding dat het programma te groot is voor mijn geheugen.
Na het geinstalleerde spel opgestart krijg even het kende start venster te zien en klik op starten en dan zie ik even een zwart venster en dan weer weg.
Ik heb een geforce 2 mx 200 64 mb tv out kaart, en athlon 1ghz.
Wie kan mij hier mee helpen?
Alvast bedankt,
groeten,
manno

download de nieuwste versie van direct x.
heb je hem al eerder geinstallerd?

brits

flight simulator start niet

Hallo
Ik had hem wel eerder geinstalleer en deed het perfect,
directX 9.0 heb ik al geinstalleerd.(dat is de nieuwste versie)
En als ik hem wil starten dan zie ik even een zwart venster en dan foetsie.
Maar hij heeft ook een andere driver de originele weer gebruikt.(ik bedoel de monteur die de upgrade ook heeft gedaan.)
Wie kan miij helpen?
Alvast bedankt,
manno

flightsimulator start niet

Hallo
De huidige stuurprogramma versie is: 2.9.5.8
Ik hoop dat u hiermee wat kunt?
manno

Hallo
Dat is ook toevallig ik had net op helpmij chat iemand gevraagd over die nvidia driver, die ben ik al aan het downloaden precies dezelfde, mag ik u vriendelijk bedanken.
p.s. Moet ik nu eerst het spel opnieuw installeren, omdat het niet compleet is met de snelkoppelingen op het bureau blad?
manno

Het staat vast wel in het Startmenu onder programma's. Daar kan je de snelkoppeling zo kopiëren naar je bureaublad. Dus alleen voor de snelkoppeling hoef je het spel nit opieuw te installeren.

Beste mensen
Ik kom er niet uit, ik heb voor de zekerheid het spel opnieuw willen installeren ik krijg bij de cd1, de volgende melding:
"Flightsimulator 2002 set up.
Set up failed to extract files from F:\voices.cab
this is most likely caused by low memory, low disc space for swapping file, or corrupted cabinet file. please restart your machine and run setup again"
Ik weet het nu niet meer, ik heb hem opnieuw opgestart en nog es een keer.
Wie kan mij hier mee helpen, ik heb meer dan 2 x zoveel geheugen en grotere harde schijf, en toen deed ie het notabene wel prima.
p.s intussen de nieuwe driver geinstalleerd.
Alvast bedankt,
manno

oh ja er zit ook een nieuwe dvd rom in letter F voor dat station

De melding geeft aan dat het waarschijnlijk ligt aan te weinig beschikabaar geheugen of een te kleine swapfile. Hoe heb je je swapfile (de geheugenoverloop) ingesteld?

De tweede mogelijkheid is dat de cabinet file corrupt is. Dat zegt mij ook niet veel.

Halo
Ik weet niet hoe mijn swapfile ingedeelt is daarvoor heb ik nog te weinig weet van pc's.
Maar de monteur v.d. winkel heeft de upgrade dus ook het werkgeheugen verdubbelt naar van 256mb naar 512 mb.
En wat ik ook zo vreemd vond dat ik een ander spel vanavond heb geinstalleerd need for speed II, en doe de cd erin en die is direkt uitvoerbaar, wordt niet geinstalleerd en vraagt ook 128mb geheugen en veel schijfruimte. Ik kon er direkt mee spelen.
Ik hoop dat iemand me nog kan helpen?
manno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan