Microsoft IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Goeden avond,

Als het goed is, komt morgen de ie9 uit. Heeft hier iemand al informatie over deze ie9? En is deze ie9 beter dan de ie8? Ik kan momenteel met de ie8 op win 7 geen filmfragmenten kijken. Kun je met deze nieuwe ie9 wel weer normaal op win 7 fragmenten afspelen?

Groet de vos R

Waar haal je dat nieuws vandaan? Ik dacht dat IE9 pas volgend jaar zou komen.

Goedenavond,

Hier staat dat morgen een beta versie gelanceerd wordt. En ja ik zou wachten tot de eventuele kinderziekten eruit zijn

Dit betreft idd de beta versie.
Hier een kleine greep over de info van ie9

Ie9 is slechts voor de vista en windows 7 gebruikers, gebruikers van xp vallen hiermee buiten de boot.

Heb net nog even op google gekeken, en het klopt dat het een beta versie betreft. Maar deze beta is toch doorgaans net zo goed als de echte?

Bedankt voor de reacties. Ik zal morgen wel zien wat deze beta ie9 te bieden heeft. :thumb:

Heb net nog even op google gekeken, en het klopt dat het een beta versie betreft. Maar deze beta is toch doorgaans net zo goed als de echte?
Als dat zo was was het geen beta. Er zitten in Beta's altijd meer bugs en andere fouten dan in de uiteindelijke versie. Als je problemen hebt met IE8 kun je natuurlijk altijd een andere browser installeren, zoals Firefox of Opera.

Bedankt voor de reacties. Ik zal morgen wel zien wat deze beta ie9 te bieden heeft. :thumb:

Let op! ik heb begrepen dat je na de instal van de beta ie9 niet meer terugkunt downgraden naar ie8.
Of dit nog klopt kan ik helaas niet meer terugvinden.

Bedankt voor de waarschuwing dat je waarschijnlijk niet meer van ie9 naar ie8 kunt. Ik draai trouwens al een tijdje op mozilla firefox waar ik gewoon yutube kan afspelen zonder problemen.

De Platform preview is 12x sneller dan de beta. kun je nagaan.
MS is weer dom bezig geweest, ze hadden de platform preview een interace moeten geven maar nee dus:confused:
Ze hebben ie8 met ie9 samen geperst om het zo maar te zeggen tot waardeloos traag vreselijk ie9 beta:mad:
En ik lieg niet, kun je zelf wel nagaan.
De beta heeft nog instellingen van ie8, ze ze zijn fout besig geweest,tip aan MS: als jullie iets bereiken zullen jullie toch met een schone lei beginnen moeten en niet zomaar uit een final browser(ie8) en met een anders interface een beta 9 noemmen.:evil:

MENSEN ZO IS HET TOCH? OF ben ik blind?:(

Mvg Windowsfaq

Daarom is het ook een Beta en geen final. Er kan nog van alles aangepast worden. Dit is mede mogelijk om de beta te laten testen en de input daarvan te gebruiken om het product te verfijnen.

Daarom is het ook een Beta en geen final. Er kan nog van alles aangepast worden. Dit is mede mogelijk om de beta te laten testen en de input daarvan te gebruiken om het product te verfijnen.

Ja klopt, maar ze waarom is de platforum preview sneller dan de beta, wat hebben ze bij die beta gedaan ???:shocked:
Want vind je het zelf niet vreselijk traag?

Ik ben niet zo van de beta's. Ik wacht rustig om de final release dus ik kan je in deze niet vertellen of IE9 langzamer is.

Is het inderdaad waar dat je na installeren van IE9 beta niet meer terug kan naar IE8?
Zo ja, jammer voor mij (en anderen) Zo nee, hoe doe je dat dan?

@ Colombie.

Deze vraag is ruim 2 maanden oud, en mag met rust gelaten worden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan