Microsoft Internet explorer MSN Expore???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-W-Buijtendijk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2000
Berichten
167
Mijn broer heeft pas een computer met XP Home er op nu is hij zo onvoorzichtig geweest om de Explorer te installeren van MSN daardoor is de hele boel boven aan veranderd en natuurlijk een hoop reclame tot Sex toe.
Nu heb ik gezien in programma files de map HOTBAR deze is van MSN Explorer deze wilde ik verwijderen maar helaas dat ging niet hij weigerde gewoon, en hoe weet ik dat het deze map is? Als ik de zogenaamde Explorer van Internet aanklik dan loopt hij automatisch naar de MSN Explorer (zeer brutaal) dan ga nik naar Beeld dan naar werkbalken en daar vind ik aangevinkt FRAGEMOTE4 en aangevinkt HOTBAR ook al haal ik de vinkjes weg iedere keer als ik hem weer opstart staan de vinkjes weer aan en komt ook de MSN reclame.
Ten einde raad ben ik gegaan naar internet optie's en heb daar hem gezet op blanco anders kwam hij iedere keer terug op MSN wat ik ook probeerde zelfs al zette ik hem op de standaard waarde van ga naar startpagina hij kwam terug op MSN. Ik heb zelf nog geprobeerd de Google toolbar te installeren maar de balk Searts ging niet weg wie kan mij helpen.
 
Internet

ik heb inderdaad dat gelezen op de site maar omdat hij niet in het juiste hokje was geplaatst heb ik hen zelf bij internet explorer gezet, maar nu is de door u gemelde www. enz adres niet goed probeer het zelf ook eens
Buijtendijk
 
Re: Internet

Geplaatst door J-W-Buijtendijk
ik heb inderdaad dat gelezen op de site maar omdat hij niet in het juiste hokje was geplaatst heb ik hen zelf bij internet explorer gezet, maar nu is de door u gemelde www. enz adres niet goed probeer het zelf ook eens
Buijtendijk

De juiste link is: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005
Lees het eerste bericht aldaar goed door en doe precies wat daar beschreven wordt. Als ik uw probleem zo lees, lijkt mij dat ook dringend nodig. Succes ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan