microsoft internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisette.k

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Hoi sinds afgelopen woensdag kom ik niet meer op internet met explorer. Ik krijg de volgende melding:
Microsoft Visual C++Runtime Library
Buffer overrun detected!
Program:C:\PROGRAMFILES\INTERNETEXPLORER\IEXPLORE.EXE
a buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated.

Ik heb de cd-rom van @home al opnieuw geïnstalleerd, geeft geen resultaat. Ik heb een anti-virus programma van McAfee laten draaien: geen virussen. Ik heb een spybot programma laten draaien dat gaf wel meldingen die ik opgeruimd heb en de 2e keer ook, maar nog krijg ik dezelfde melding. En er zijn geen wormen etc. meer.
Ondertussen heb ik mozilla geïnstalleerd zodat ik wel internet op kan. Het stomme echter is dat geheel deze procedure mijn msn wel werkt. Ik kan alleen niet via msn naar hotmail linken dus dat werkt blijkbaar nog wel via explorer? Ook nu ik mozilla heb kan ik niet direct vanuit msn naar hotmail. Ik kan bij de msn 7.0 versie geen foto's zien op het scherm en dat wordt ook geblokkeerd via explorer.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen, wat er aan de hand is. Ik wil toch graag proberen explorer weer op te starten.
Lisette

buffer overrun detected

Heb jij het probleem kunnen verhelpen ??

Ik heb nml. hetzelfde probleem sinds enkele dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan