Microsoft LifeCam VX-6000

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Ok ik was toe aan een wat betere webcam want mijn oude was wel erg bagger. Nou heb ik een probleem met deze nieuwe webcam. Mijn besturingssysteem is Windows vista home premium 32bit.

Nou heeft een of andere mafkees op internet gezegd dat deze webcam op vista werkte. Ik stop die #&*@% cd erin ik start de setup.

Foutmelding1:Dit progamma heeft bekende compatibiliteits problemen.
Foutmedling2:Setup cannot install this software because your computer does not meet the system requirements, To install this software. You must have a computer running microsoft windows xp. For additional system requirements and compatibility information, see the product packaging, or the Microsoft hardware web site.

MIJN SYSTEEM SPECS

Intel core 2 duo E6600 3,44ghz
2GB DDRII ram
nvidia geforce 8800GTS (640MB)
Asus P5B
Antec NeoHe 550watt
2x250gb WD caviar SE
NEC Optiarc DVD drive

Uiteraard hoop ik dat ik met de software op de cd gewoon me webcam kan laten werken. Maar zijn er ook drivers hiervoor beschikbaar online? En is er ook een progamma voor deze webcam waarmee ik fotos kan maken en films opnemen. Die zit ook altijd op de software cd. Als het allemaal niet mogelijk is. Kan ik dan de webcam met de bon terugopsturen naar azerty? Nog nooit zoiets gedaan dus weet niet eens of dat kan.

Alvast bedankt.

Volgens mij niet. Hij ziet er anders wel anders uit. Of maakt dat niet uit. Anders probeer ik die software wel ff.

kun je doen maar ik had me reactie ff aangepast

dubbelklik op dat als harde schijf pictogram

Laatst bewerkt:
Vet hij werkt. bedankt! Alleen is er nu ook een progamma om filmpjes op te nemen en fotos te maken. Die moet ook op een cd zitten bij een webcam. Alleen weet ik dus niet welk progamma daarvoor geschikt is voor deze webcam.

welke had je nou gebruikt?

die van logitech of die franse site?

zoek nog ff naar een progje voor je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan