Microsoft logica?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten03

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Ik was vandaag muziek aan het luisteren met WMP en ik wilde tegelijkertijd wat andere geluiden instellen voor MSN Messenger.
Dus ik, had via geluidsbeheer een ander geluid ingesteld en wilde het (om te testen) af laten spelen, kwam er een foutmeldig dat dit niet kon omdat WMP nog bezig was.
Dit foutmelding kwam met geluid.:shocked::p:shocked:

Logica of geen logica?

je kan niet 2x windows media player openen, en dus niet 2 geluidjes door elkaar luisteren.

de 'Ploing' die je hoort gaat niet via wmp dus hoor je dat wel...

Zowel het MSN geluid als het Plong geluid worden niet door WMP afgespeeld.:p

Laatst bewerkt:
ja maar waar gaat dit nu om dat "plonk" geluidje zit idd niet in WMP maar maakt wel gebruik van engine....

Maarten03 zei:
Logica of geen logica?
Ik ben niet anders gewend dan dat systeemgeluiden niet te horen zijn als ik om het even welke player gebruik.
Dat is ook de bedoeling, want ik wil die geluiden helemaal niet door mijn muziek of films heen horen.
Lijkt mij dus erg logisch.
Als ik systeemgeluiden wil testen, zet ik mijn muziek wel even uit - dan kan ik ze nog beter horen ook. :)

Logisch toch!

Nu je het zegt, Guus, er zit logica in:thumb:. Ik wil normaal gesproken geen windows-geluiden door mijn muziek heen horen, en dat is dan normaal gesproken (bij bijna alle geluiden) uitgeschakeld!

Ik was in de war doordat ik onder het muziek luisteren wel de systeemluidspreker soms hoorde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan