microsoft lx-3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorydmulders

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2011
hallo ik heb een paar maanden terug de microsoft lx-3000 gekocht en ik heb nu een probleem.
ik had gister per ongeluk mijn microfoondriver verwijderd en heb die geherinstalleerd. ik heb nu wel gewoon geluid maar mijn microfoon doet het niet meer. andere mensen kunnen mij niet horen terwijl ik hen wel kan horen.
de microfoon werkt nog wel want die heb ik op andere pc getest.
ik heb wel per ongeluk alle andere dingen in het recording tab verwijderd. ik weet niet of dit invloed heeft op het niet werken van mijn microfoon. ook gebruik ik windows 8 en heb ik de windows 7 driver omdat er op de microsoft website geen windows 8 driver is. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zou heel graag weer willen gaan praten met vrienden.

m.v.g. jordy

ok ik had een paar instellingen aangepast en hij deed het even weer. maar nu kapt hij er weer mee.

Bijlagen

• Screenshot (1).jpg
    Screenshot (1).jpg
    91,7 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
:D Opnieuw software downloaden en installeren ?? zal helpen ? :( ( maar eerst volledig geinstalleerde verwijderen ! :D ) ... -->>http://www.microsoft.com/hardware/nl-nl/d/lifechat-lx-3000
-------------------
P.S. Maar hoor ik hier nu pas, ...... praatjes dat niet compatibel met W8 is ????:confused:

ik heb de headset al 6 maanden en hij heeft het altijd gedaan op windows 8. het begon pas sinds gisteren. ik was trouwens naar device manager gegaan en zo de driver verwijderd. er waren in het begin problemen met het installeren maar die leken opgelost te zijn.

:D dus ..... niet gelukt ? ...:eek: ...en ALS je eens compatibiliteit nakijkt ?? en verandert ? :(...... weet je hoe dat moet ? ...bijv. ook zoals bij W7 compatibiliteit probleem oplossen ..enz..

I.v.m. compatibiliteit heb je ook hoop in windows help en onderteteuning

Laatst bewerkt:
nee niks lukt. hij heeft het net even gedaan maar daarna kapte hij er ineens mee.

tja. ik heb er ook wel een beetje onzin over gezien vandaag. maar hij heeft het 6 maanden gedaan dus ik snap niet waarom nu niet. alleen omdat ik drivers opnieuw installeren.

:confused: Ik weet echt niet.....:o en zoo graag zal ik je willen helpen ...:thumb: ...maar als maar om W8 gaat...ben echt geremd ....:confused:

:confused: Ik weet echt niet.....:o en zoo graag zal ik je willen helpen ...:thumb: ...maar als maar om W8 gaat...ben echt geremd ....:confused:

ok nieuwe ontdekking. hij werkt wel op mijn laptop. maar op mijn pc werkt hij soms wel en soms niet. als ik de draad een beetje beweeg dan werkt hij op mijn pc niet meer. maar op mijn laptop werkt het wel zelfs als ik het draadje beweeg. ik hoop dat je er iets mee kunt.

:)dat is dus...dit....:) ?
vermoedelijk is dan audio uitgang bij je PC beschadigd aangezien dat geluid tijdens draad aanraking werkt ( heb je geen andere audio/microfoon uitgang op je PC ?? )
weet echt niet of zoiets repareren kan ( maar denk wel:thumb: ) in dit geval zal je dit moeten doen ... Anders met andere adapter er opzetten en/of met andere adapters uitproberen ...??:confused:

Laatst bewerkt:
:)dat is dus...dit....:) ?
vermoedelijk is dan audio uitgang bij je PC beschadigd aangezien dat geluid tijdens draad aanraking werkt ( heb je geen andere audio/microfoon uitgang op je PC ?? )
weet echt niet of zoiets repareren kan ( maar denk wel:thumb: ) in dit geval zal je dit moeten doen ... Anders met andere adapter er opzetten en/of met andere adapters uitproberen ...??:confused:

mijn headset is er een met usb-aansluiting en op iedere ingang (ik heb er 4) doet hij precies hetzelfde probleem.

:( Oke jij denkt dus....dat alles in orde is en dat hij niet stuk of ergens beschadigd kan zijn ...toch ?? ( alleen maar omdat 6 maanden hij wel gewerkt heeft ? ) ik kan op geen andere idee komen behalve dat je probeert updates nog op goede manier, ... alleen maar voor complete ''Universal Serial Bus Controllers '' te vinden .....:( ( dat kan ook nog eventueel helpen ...:confused: )...

Laatst bewerkt:
:( Oke jij denkt dus....dat alles in orde is en dat hij niet stuk of ergens beschadigd kan zijn ...toch ?? ( alleen maar omdat 6 maanden hij wel gewerkt heeft ? ) ik kan op geen andere idee komen behalve dat je probeert updates nog op goede manier, ... alleen maar voor complete ''Universal Serial Bus Controllers '' te vinden .....:( ( dat kan ook nog eventueel helpen ...:confused: )...

sorry wat? het spijt me ik ben niet een super pc techneut. kun je dit even uitleggen :p

:( Was alleen maar een ideetje
:) Bedoelde ik mee, ... dat je in dit geval zal moeten handmatig update proberen voor Universal Serial Bus Controllers vernieuwen ( opzoeken ! ) maar op andere kan voor zoiets moet je goede drivers/update programma moeten hebben zoals bijv. ''DriverEasy'' of ook bijv.''DriverFinder'' ( vlekkeloos kunnen ze voor jou juiste drivers vinden ! ) en zijn ze niet gratis .....:(

hoi sorry voor de late reactie maar kan het zijn dat het niet werken te maken heeft met de line in? ik zie die staan bij het recording tab en die staat op unplugged. ik weet het niet hoor of het ermee te maken heeft maar ik kan het altijd vragen nietwaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan